norflyer Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Får jo håpe du ikke har betalt da. Er vel mulig at de har hatt noe juleferie her. Sendte dem en mail her forrige uke.. men har heller ikke fått noe svar fra dem enda. Må da være en mulighet å kjøpe denne plotteren i utlandet for omtrent samme pris? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 har tittet litt men å kjøpe utenlands gidder jeg ikke pga garanti osv / service kjøpe billig kan fort bli dyrt....... tenkte på brukt også men som sagt di har 3 års garanti.... ja di har nok juleferie men di setter inn annonser vær dag og noen e poster for å oppretholde kunder må jo være greit kunne vært fort gjort at jeg fant på noe annet................ Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
abbor Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Siden du er så optatt av garanti og service burde du kanske ha handlet et produkt som har en importør bak seg som du vet vil være der når du trenger det. Kjenner ikke Samyung Norge men dette er ikke akkurat enkle tider for å introdusere et nytt merke inn på båtelektronikkmarkedet. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 med di prisene burde di overleve bra ?? spør du meg.......... regner med at hvis di surrer det til finns det vel andre som overtar - kvalitetsmessig og pris tror jeg disse er veldig overlev.dyktig ja garanti er viktig - og ikke minst prisen - som nevnt tidligere i tråden får man ikke fks en 8" godt brukt for den prisen engang .... og at det er ekkolodd med "proff" giver gjør saken ganske grei for meg får bare håpe di svare og det skjer noe nå jeg bestillte vertfall i postoppkrav ......... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
elfranse Svart 5.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Sendte et spørsmål til disse omtrent samtidig med tråstart, tok vel ungefær 14 dager før de svarte. Er i grunnen nok til at jeg skygger banen, men så var det dette med at det var billig..... Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 jeg fikk svar i dag og di beklaget på det sterkeste ....... pga juleferie + en sending som det var litt rot med fra fraktselskap fra gardemoen enten var det en hvit en eller den er vanntett - jeg velger vertfall å stå på bestillingen og se an noen dager Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 er det noen andre her som har prøvd disse maskinene??? jeg fant ut at et minus er at større en 8" er bare sprutsikre og ikke vanntette........ jeg holdte på og bestille større men fant ut det i siste liten - hadde vært dumt å ha oppe på flygern Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Tine IV Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 - hadde vært dumt å ha oppe på flygern Sitter du der å navigerer i regneværet da eller ? Da sitter jeg tørt å godt inne jeg da , men kjekt å ha en vanntett en. Tine Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Superkul Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 sitter alltid ute ..... det er ikke førerstol nede engang sprutregner det går jeg nok ned men da er det kjekt å slippe stress med å rive med seg kartplotter osv da står pc parat nede Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 ENDELIG ............ nå er den sendt fra di på fredag og da burde den dukke opp i dag fikk ikke noe sporings nr så nå blir det spennende og se og ta på og prøve Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
norflyer Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Håper den dukker opp. Skal bli spennende å se hvordan den fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 i dag kom den i posten og prøvd ut på kjøkken benken ser veldig bra ut - fancy ekkolodd og nymotens greier men blir vel vant med det en annen fordel er at det er fishfinder på den - imbiller meg at ikke alle lodd har det?? eneste ulempen (min feil) var å tenke på at det blir et par koblinger jeg må ta ut og inn vær gang jeg setter den opp ..... gps - ekkoloddgiver - strøm og evnt kobling mot autopilot Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Skvulpen Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 en annen fordel er at det er fishfinder på den - imbiller meg at ikke alle lodd har det?? Fishfinder - er ikke det i bunn og grunn bare et finere ord for ekkolodd? Alle ekkolodd er vel "fiskefinnere", det er jo det vi bruker dem til, i tillegg til dybdeanvisning? Eller er det noen lodd som bare er "bunnfinnere"? Uansett, lykke til med duppeditten! Sitér dette innlegget Link to post
Samyung Norge Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 Hei, jeg jobber på kundeservice på Samyung Norge. Vi har en del trafikk inn til sidene våre fra dette forumet og har lest gjennom postene. Årsaken til at vi i enkelte tilfeller har hatt noe lang leveringstid er at vi har feilberegnet responsen på våre produkter - som har vært overveldende. Vi beklager dette og det vil bedre seg den nærmeste tiden da vi nå bygger opp større lager. Ellers ønsker vi alle spørsmål og henvendelser velkommen, så ta gjerne kontakt direkte hvis dere har spørsmål. Vi er i en oppstartsfase og er ærlige om det, men innen kort tid vil vi ha alle systemer på plass og skal yte den beste service på alle felt. Vi er utsatt for tungt skyts fra konkurrenter som opererer under mange slags faner og figurer og man skal ta en del innlegg med noen klyper salt. Det skrives en del som ikke har med virkeligheten å gjøre da vårt konsept, priser og produkter ser ut til å virke noe skremmende på konkurrenter. Ole Kundeservice Samyung Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 14.Januar.2009 Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 tror du kan slappe helt av - hvis noen anerkjente "gamle" medlemmer anbefaler plottere og ekkolodd fra dere så ser di nok an hvem som skriver og hvem di føler er fjell (ikke meg hihi) men produktet ser veldig bra ut bra det er noen som tar rotta på markedet for jeg syntes slik utstyr til båt er helt på trynet dyrt 10 lapper for et 5" plotter uten kart - uten lodd - uten nothing ha med kikkert for å se plottern Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 må bare få skryte av plottern og sevicen til gutta når vi endelig fikk varene - plottern er kjempefin men beklgeligvis passet den ikke for mitt bruk da det blir for mye koblinger av og på ver gang jeg skal ut en tur - men gutta holdt hva di lovet - jeg sendte tibake plottern og penga kom fort inn på konto igjen så alt i alt får di god karakter av meg selv om jeg måtte vente litt i begynnelsen - skal noen ha en plotter / ekkolodd ville jeg absolutt anbefale disse hadde det vært en hurtigbrakett eller 1 stk felles kontakt for gps - ekkoloddgiver - strøm hadde jeg garantert beholdt det Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
plimsoll Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 Er det noen multifunksjonsmonitorer som har dette? Felleskontakt for GPS, ekkoloddgiver og støm? Sitér dette innlegget Link to post
Nautofil Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 (redigert) Tar opp denne tråden igjen pga. er på jakt etter Kartplotter/ekkolodd..... Er det noen som har annskaffet seg Samyung kartplotter/ekkolodd,og har noe erfaring med produktet? Er det en "jalla" kopi,med gammeldaks teknologi, eller holder det for en fritidsbåt på ca 25 fot? Har tidligere hatt Eagle og det er fremfor alt skjermstørelsen og pris jeg synes frister på Samyung. Ser de selges med 7" skjerm på ren plotter og plotter/lodd 10.4,men det som er omtalt i tråden er 8"? http://www.butikknett.no/baat/ekkolodd Redigert 13.Desember.2009 av Nautofil (see edit history) Sitér dette innlegget "Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!" Link to post
Kiekhaefer Svart 13.Desember.2009 Del på Facebook Svart 13.Desember.2009 Dette er sikkert helt kurante og gode instrumenter, men jeg har en følelse av at dei er noe daterte på en del løsninger, bla interfacing/integrering av andre instrumenter Det er et faktum at en del andre produsenter har kommet en del lenger i så måte, men bevares da snakker vi om andre priser på utstyret. Så det er nok et godt kjøp til en grei pris. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Denne er ny, har sett på den, men vet ikke om det er rimeligere enn andre på samme størrelsen.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...6fecB2Os3871077 Lurer på noe sånt selv, da med ekkolodd. Svingeren er på 600watt, det er vel bra? Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 14.Desember.2009 Del på Facebook Svart 14.Desember.2009 Mateco har gjort seg noen erfaringer med radaren deres. Vil tro at endel er felles. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Teerex Svart 1.September.2013 Del på Facebook Svart 1.September.2013 Er veldig fornøyd med min Samyung NF560 etter ca 70 driftstimer. Alt funker prikkfritt. Imidlertid har nok importøren innsett at priskampen mot Garmin i år var nytteløs, og har lagt ned virksomheten. Slik er livet. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.