Ribtjenester Svart 20.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Nå er ihvertfall båten tollet inn, etter endel fremm og tilbake tok han til fornuft og betalte 216641,50 kr i avgift. da gjenstår bare noe deler som skal byttes. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
jandrea Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Hurra. Endelig. Gratulerer Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Jorg-1 Svart 20.Januar.2009 Del på Facebook Svart 20.Januar.2009 Flott det løste seg selv om det har kostet både tid og irritasjon. Det kunne jo fått et annet utfall om selger hadde valgt oppbudsbegjæring siden vi nå er inne i en vanskelig økonomisk periode. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Kodvaag Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Bra! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Mr. Import Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Helt ulovlig det selger gjort, slapp han unna med straffeavgift 50 prosent og på denne saken ? Virker som en cowboy han selger, med sikkert masse svin på skogen.. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 21.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Ja han slapp unna med ekstra utgifter "nesten" Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Otto R Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 (redigert) Jeg var borti omtrent samme sak for 2 år siden. Selger sa han hadde fortollet , men da vi var i banken forlangte jeg bevis, da innrømmet han at han skulle fortolle så snart jeg hadde betalt. Jeg sendte han på tollkontoret i Tromsø, han hentet giro som ble betalt samtidig ved overførsel av penger ved salget. Så da vet jeg at papirene er i orden. Selger mente jeg var mistroisk og det hadde jeg grunn til :nono: Redigert 21.Januar.2009 av Otto R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 7.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 Dette har vært en lang prosses båten blei tolla inn omsider av Auto transport, men han jeg kjøpte båten av betalte jo ikke auto transport. Men i dag kom endelig orginal pappirene på båten. Tok jo bare et år. Skulle ønske jeg kunne gått ut med navn til en stor svindler som forfalsker pappirer og kunn gjør proffitt på og svindle folk. Men da er endelig saken avsluttet for min del, selv om jeg har kontakt med han som solgte båten til NN. som jeg kjøpte skuta av, han har jo heller ikke fått penger for båten. hilsen Morten. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.