Thorlyn Startet 28.November.2008 Link til dette innlegget Startet 28.November.2008 Er det noen som har dette tallet?? Leste at yanmar prod 500 000 årlig.. det var jo et anselig antall Sammenlignet forøvrig D4 260 med BY 260..Yanmar motoren er over 100 kilo lettere inkl drev enn VP motoren. Blir spennende og se om fler prod velger Yanmar fremover.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Ask Svart 28.November.2008 Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Litt useriøst/spissformulert så er vel svaret null. Dei plar kjøpa dei kjipaste industrimotorane dei får tak i slenga på dei dårlegaste mariniseringsdelene dei får og sprøytemala dei med ein billig einkomponentsmaling. Desse sel dei rimeleg og tar att det mangedobbelte på ettermarknaden. Helsing Ask (Som innimellom vurderer å endra nick til "pentahataren") Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 28.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Har selv tidligere bare hatt yanmar så føler med deg Jeg er ikke imponert over lakkkvaliteten på de grønne jeg har nå.. og slangeklemmene Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Arnstein Svart 28.November.2008 Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Yanmar produserer mye motorer til landbruks- og anleggsmaskiner. Tror nok at brorparten blir produsert til dette bruk, uten at jeg vet dette med sikkerhet. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Hansi Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Uansett et voldsomt tall hvis de produserer 500000 motorer i året. Imponerende er vel et dekkende uttrykk her. Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Yanmar produserer vel motorer for bl.a. John Deere - et søk på f.eks. eBay kan jo kjapt bekrefte dette. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Yanmar produserer vel motorer for bl.a. John Deere Og i mitt strømaggregat er det Yanmar-motor. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Seiljåtten Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Min Volvo D2-55 er egentlig en Perkins 104-22. Jeg er imidlertid godt fornøyd med motoren etter 800 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.