Guest thomaz Startet 29.April.2004 Del på Facebook Startet 29.April.2004 Hva er rekorden din i fisking fra båt? Legg ut bilde og viss du har... Det største eg har fått er sei på 2 kg Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Min rekord er en sei på 9,6 kg tatt på Sunnmøre: Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
PerGunnar Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Den største jeg har fått er en torsk på 14,5 Kg, ellers har jeg fått en del sei på rundt 4-5 Kg. Det er morsomt å fiske... Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Makrellen er kommet til Sørlandet, se lokalavisen http://www.fedrelandsvennen.no/Nyheter/art...rticleID=207662 Snart 50 kroner kiloen til fiskerene Sitér dette innlegget Link to post
Tom J. Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Den største fisken jeg har fått er en torsk på over 20 Kg (desverre gikk ikke vekta høyere ). Torsken ble tatt i Sagfjorden i Nordland på stang med 20 grams toby. Har desverre ikke bilde her, men skal legge det ut hvis jeg får scannet det. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Den største fisken jeg har tatt var en torsk på 10,5 kg. Tatt i Mossesundet like utenfor Kulpeholmen. Slukstang med Ambassadør-snelle, 0,35 sene og 40g stingsild. Brukte 20 min på å få fisken opp. Var sliten i armene da gitt. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Den største fisken jeg har fått er på 4,5 kilo i bunnefjorden med båtstang. Var ikke akkurat noe mot dere andre men..................... Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
ok67 Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Fikk en 14kg Torsk på garn i fjor sammen med svigers. FOr mange år siden (i tennårene) fikk jeg en torsk på 12.5 på isfiske, kjeften på den fylte nesten hele fiskehullet. Nå er jeg stort sett altid optimist så jeg hadde hugget et stort hull Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Breiflabb på 45 kg :flag: (i garn) Torsk på 20-25 kg (i garn) Torsk på 6-7kg på stang. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Hei tomaz! Artig at det er flere som er fiskeinteressert her. Størst og størst, fru Blom.......det er vel litt avhengig av hvor i landet du fisker. Nord- og Vestpå kryr det av stor sei. Her i Oslofjorden skal det mye til for å få skikkelig stor fisk - torsk og sei - noe vi ikke akkurat er bortskjemt med. Men jeg kan jo sette opp ei skryteside her med det jeg har fått av fisk i det siste. Sei: 1,5 kg den største - størst antall på en tur = 14 sei! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Batdilla Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Størst? Utvilsomt en torsk jeg dro inn med stang utpå et skjær ved Brekkestø for et par-tre år siden. Men ikke fra båt. Hadde ikke egnet båt den gangen . Vekten? Hadde heller ikke vekt - den gangen. Men jeg måtte banke'n med joggeskoen for å få'n rolig. Lengden på den var omtrent fra HER |<-- til -->| HER. Sammenligningsvis er et armslag omtrent fra: HER |<-- til -->| HER... Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Størst? Utvilsomt en torsk jeg dro inn med stang utpå et skjær ved Brekkestø for et par-tre år siden. Men ikke fra båt. Hadde ikke egnet båt den gangen . Vekten? Hadde heller ikke vekt - den gangen. Men jeg måtte banke'n med joggeskoen for å få'n rolig. Lengden på den var omtrent fra HER |<-- til -->| HER. Sammenligningsvis er et armslag omtrent fra: HER |<-- til -->| HER... Skal vi se. Ca 5-10 kg +sportsfiskebriller altså 15-20kg Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 29.April.2004 Del på Facebook Svart 29.April.2004 Skal vi se. Ca 5-10 kg +sportsfiskebriller altså 15-20kgJa det må det minst ha vært. Såvidt jeg husker, hadde jeg store problemer med å i det hele tatt bære den. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 30.April.2004 Del på Facebook Svart 30.April.2004 Den fiskeopplevelsen som jeg har best minner fra er ikke største fisk, men når jeg og den ene sønnen min skulle sette garn for noen år siden. Mens vi holder på å sette garnet hopper en laks opp ca. 20 meter fra båten, i retning garnet vi holder på å sette. Nytt hopp nå bare 10 meter fra garnet. Nytt hopp 5 meter fra garnet. Deretter et voldsomt leven i garnet når laksen svømmer rett i. Da må jeg innrømme at både jeg og guttungen var rimelig ivrige. Ror forsiktig bort til der laksen gikk i garnet. Vi ser at den ikke henger godt fast og den jobber febrilsk med å komme seg løs. Vi får etter litt stress laget en pose av garnet og får dratt laksen ombord. Vekt 7,5 kg. Denne opplevelsen sitter som spikret i hukommelsen og jeg er spesielt grad for at guttungen fikk oppleve dette. Dette skjer nok aldri oss igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 30.April.2004 Del på Facebook Svart 30.April.2004 Skal vi se. Ca 5-10 kg +sportsfiskebriller altså 15-20kg :eek: hmmmmm, dette er målene målt i mellom øynene vel...... :lol: Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
mavi Svart 30.April.2004 Del på Facebook Svart 30.April.2004 selvfølgelig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.