Enzo Startet 28.November.2008 Link til dette innlegget Startet 28.November.2008 Jeg har et slikt dekkslys/lanterne foran på masten , en slags boks med rette kanter og denne skulle jeg hatt noe bøylesystem over eller eventuelt byttet i en mer rund sak som ikke skader seil så lett. Er det noen som vet om det finnes en god løsning for dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Du bare teiper over de skarpe kantene. Ikke spar på teipen. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 29.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Joda det har jeg allerede gjort men det ser ikke rålekkert ut akkurat Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Jeg tok ned en sånn lampe på maken til en båt når jeg slå i litt vind. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Sun Flyer Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Joda det har jeg allerede gjort men det ser ikke rålekkert ut akkurat Skal du pynte for måkene? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 29.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Nee det skal jeg jo ikke , liker bare å ha det rimelig strøken selv der man vanligvis ikke ser Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 29.November.2008 Link til dette innlegget Svart 29.November.2008 Ta en tur til nærmeste rørlegger og få tak i rustfritt rør - 10 mm - og bøy dette til ønsket diameter. Kan utføres av rørlegger. Bank inn endene til en flate og avrund om nødvendig kantene. Drill hull - helst to i hver ende - for feste og skru fast i masten. Billig og enkel løsning. Lag gjerne flere slik at du kan dekke opp for vertikalen også. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.