Worry II Startet 28.November.2008 Link til dette innlegget Startet 28.November.2008 Jeg tenkte at jeg måtte bytte hele pantry-plata med nye lister, men så tenkte jeg på den malingen jeg malte ute-hellene mine med for 5 år siden (2-komponent Sigural)... den har jo holdt.. så hvorfor ikke prøve.. De var rød-brune og slitte men se: Lurer på om dette holder seg, eller om det vil sprekke ? Litt pirk i lakk-overgang (nederst ikke ferdig enda), men det forenkler operasjonen ! Om hellene ute ser like fine ut, så burde jo dette tåle litt ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2008 Nå har jeg også blitt kvitt luftbobler ! Skumgummi-rulle og mere tynner løste problemet ! Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 2.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2017 Henter opp denne tråden igjen, dette høres jo mye enklere og raskere ut enn å legge på ny tynnlaminat.. Hvordan gikk det? Ble det bare tull, eller sitter det på ennå? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Februar.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2017 (redigert) Hvordan gikk det? Ble det bare tull, eller sitter det på ennå? Dette satt som støpt, og holdbarheten upåklagelig. Anbefales. Klart, dette er maling som benyttes bl.a. på garasjegulv, så det holder i massevis. Er noe år siden denne båten ble solgt, men resultatet ble meget bra. Meget godt herdet ! Redigert 2.Februar.2017 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.