Jump to content

Trenger hjelp med navn

Brizo

Recommended Posts

Hallo båtfolk. Siden jeg er hjernedød, noe mitt siste båthandel kan bevise. :headbang: Er mitt rop om hjelp til dere båtfolk med god fantasi.. :confused: .Trenger forslag til båtnavn på den nye stoltheten min.

Båten som jeg får til våren er en Nimbus Nova 230 R med VP D 190. Selv om båten er liten, så trenger hun et navn da.

Har nemlig blitt rammet av motsatte av 3 fot syken. Har godt ned ifra 33 fot seilebåt :sailing: ned til ei svensk jolle på 23 fot. Hjelp,blir nok en stor overgang dette her. :cryin:

Håper på mange innspill ifra dere! :crazy:

Takker så mye på forhånd godt folk :cheers::flag:

Kansje hente ideer fra tidligere tråder?

Feks. Båtnavn

Båtnavn2

Håper du finner forslag som gjør at du kommer over Sperra.

( Sliter litt med det samme selv. Har hatt den 3 år. Har ennå navnet fra 1,st. eiger. siden det var i VHF konsesjonen)

Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater.

I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone.

– H. L. Mencken

Hva heter kona/samboer/dama di? Ofte populært å kalle båten opp etter henne, kanskje med en liten "maritim vri"

Dama mi heter Sigrun, dermed jeg skal kalle båten "Seagrun"

- Kult el?

Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser

Sertifikat: D4 - ROC

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...