Jump to content

"Vikeplikt fra høyre" ... ?

Skipper Worse

Recommended Posts

Tror de fleste av oss skjønte det Skipper Worse.... men skjønner nødvendigheten av din presisering...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Etter all sansynlighet vil det vel her bli en skyldeling.
Hvorfor det? :confused:
Spent på en noe mere utdypende forklaring på det! :yesnod:
Klar over regelen, men det kan vel ikke være slik at det alltid blir skyld-deling? :confused:

Mouche, denne er kanskje litt "stygg", men jeg klarte ikke å la være (ref. andre tråder): Hadde du tatt båtførerbeviset så kunne du kanskje fått en forklaring på dette :lol:

I all vennskapelighet - ikke vondt ment.... :cheers:

Ronald.

Hadde du tatt båtførerbeviset så kunne du kanskje fått en forklaring på dette :lol:

1. det vet du ikke noe om, om jeg har tatt båtførerbeviset eller ikke! :wink:

2. man kan ha 20% feil og allikevel få bestått. Dette til orientering! :wink:

Mine innlegg her har , tro det eller ei (hold deg i ro nå hifo!), vært litt "tongue-in-cheek" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Tongue-in-cheek ) for egentlig kunne man jo nesten bare ha en slags Ole Brumm regel som heter at man skal være grei og snill og passe seg for alle andre for hvis ikke blir det skylddeling! Alle de reglene som finnes er jo egentlig bare til forvirring, ikke minst er det behørlig dokumentert i utallige tråder her på forumet så gar med deltagere i den øverste adelsklassen hva angår sertifikater!

ps

Mine to barn (19 og 22) vet det ikke, så ikke si det høyt, men begge får båtførerprøven i presang til jul! :yesnod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

BEGGE DINE TO BARN FÅR BÅTFØRERPRØVEN I JULEGAVE :-) oups kunne ikke dy meg.

Kan jo ikke gjøre forskjell på dem vet du! Regner med at de må avlegge hver sin prøve og at det ikke er "to for prisen av en"? Men de kan sikkert lese samme boken, eller nettbaserte oppgaver eller hva jeg ender opp med. :wink:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...