Avmønstret1 Startet 30.November.2008 Link til dette innlegget Startet 30.November.2008 Hadde i min forige båt matte av type brunt "kunstgress" og dette medførte stygge flekker som var veldig vrien og få bort, så ut som rustflekker ! Er det noe annet som er bedre egnet for dette ? hva bruker dere ? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 På min forrige båt hadde jeg som deg, mykt "kunstgress". I dørken på Smuggleren har jeg rett og slett klippet til bagasjematte-gummi fra Biltema. Slik stripete du får på rull. Funker fint, godt å gå på og veldig enkelt å holde rent. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Avmønstret1 Svart 30.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 "kunstgresset mitt fungerte fint bortsett fra at det vart stygge "rustflekker" som va nesten umulig og få bort ! Har en firbeint som syns dekket blir ubehagelig så jeg trenger noe ! og gummi matte va kanskje en go ide ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.