Mazda6 Startet 29.April.2004 Link til dette innlegget Startet 29.April.2004 Hallo! Jeg har en Terhi 430 S, gul farge. Er det noen her som har hatt en slik båt? Og/eller som kan gi meg noe info om den? Som: -Hvor lenge ble den produsert? -Største motor man kunne sette på den? -Åssen var den ellers? Burde jeg være stolt av å ha denne relativt sjeldne (?) båten? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.April.2004 Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 Lurer faktisk på om jeg har hatt en slik. Har du mulighet for å poste et bilde? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 29.April.2004 Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 En kammerat av meg hadde en Theri 430 S, jeg hadde også en Finnsk båt men det var en Lami 420 R. Begge båtene var "veldig lik" i utforming. Forholdsvis flatbunnet som gjorde at de slo noe inni granskauen allerede ved 30 cm med bølger. Maks motor etter boka var 30 HK, men de klarte seg godt med 40 HK. Solide båter og "gode"var det i allefall... Dette var i 1981... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Mazda6 Svart 29.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2004 http://www.finn.no/finn/boat/object?id=384...78&pos=23&rub=7 Ser slik ut, bare at min er gul og har lyseblått bunnstoff. Andre seter også.. Er denne båten sjelden? Sitér dette innlegget Link to post
Mazda6 Svart 30.April.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2004 Ingen flere som har noe å si om denne båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.