potwolf Startet 4.Desember.2008 Del på Facebook Startet 4.Desember.2008 hei! har akkurat oppdaget dette nettstedet.jeg avtjente værneplikt i 1965-66 som kokk.mesteparten av tiden på knm kinn .hvis noen lesere var inne på samme tid,vil jeg gjerne høre fra dere. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 4.Desember.2008 Del på Facebook Svart 4.Desember.2008 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
potwolf Svart 5.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2008 hei! jeg avtjente værneplikt hovedsaklig på knm kinn i 65-66. skulle likt å vite litt om hvor lenge den var operativ og hvis det er noen "gamle gutter" som ser dette,ville jeg gjerne høre fra dere. jeg var kokk ombord og ikke vervet. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 5.Desember.2008 Del på Facebook Svart 5.Desember.2008 Den forlot sjelden kai etter en noe utrivlig tur tidlig 1980 (mulig memoryen svikter et år pluss/minus). Ute av tjeneste og uten mannskap etter den tid. UVB-skolen brukte den mye til praktisk opplæring ombord langs kai. Min eneste erfaring med den er ladevedlikehold og javnlige sjekkerunder ombord når en hadde vakt på egen båt i 80-åra. Kinn ble på den tida sett på som en ulykkesbåt. Den ble senka tidlig i 90-åra. Jeg tror ikke så mange av disse etterhvert "gamle gutta" frekventerer baatplassen, men jeg er ganske sikker på at flere av den eldre garde i "Utsteins Venner" har fartstid fra Kinn i 60-åra. Kontakt dem. Sitér dette innlegget Link to post
potwolf Svart 6.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2008 Takk for opplysningen Sigurd. Hyggelig å få vite litt om hvordan det gikk med Kinn,hadde ei fin tid der jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.