SveinHa Startet 30.April.2004 Link til dette innlegget Startet 30.April.2004 Hvis du forteller oss hvilken motor du har så kan vi kanskje hjelpe...... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Sigurd Svart 30.April.2004 Link til dette innlegget Svart 30.April.2004 Hei! Er det en gammel Ford du har, så sjekk oljenivået på pumpa. Min begynner å jage på tomgang når nivået blir for lavt. Redigert.... sorry svarte nesten samtidig med opel-informasjonen din, men lar det stå. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 30.April.2004 Link til dette innlegget Svart 30.April.2004 Hadde dette problemet på min gamle Yanmar 2QM-15 i fjor. Ved verkstedkontroll viste det seg å være innsprøytningsdysene. Den ene måtte skiftes (560,- + jobb + Mva) den andre dysen "pessa i 100!" , som verksmestern sa - den skulle ha 160 kp(?) trykk, og ble justert. Altså for dårlig innsprøytning / forstøvning. Samtidig ble det stillt ventilklaring, den var for trang. Motoren ble helt "ny" etter dette, også startvilligheten ble betraktelig bedre......... Ikke dermed sagt at det er det samme problem hos deg! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Hulda Svart 30.April.2004 Link til dette innlegget Svart 30.April.2004 Generelt: Luft i systemet Et eller flere av pumpeelementene eller trykkventilen er i ustand Regulatoren henger seg opp Vann i dieselen En eller flere innsprøytningsventiler arbeider uregelmessig som følge av at dysenålen ikke tetter eller at trykkfjæren har røket eller at trykkledningen har fått brudd eller lekker i koblingen. Sitér dette innlegget Link to post
Guest sindi Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 hei har ett problem klarer ikke å fjerne dette emne Sitér dette innlegget Link to post
Guest sindi Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 .har en opel disel 2 l.jager på tomgangen.er blit bere har sjekket.røyr,koblinger, er blit lit berre på tomgang.tar av gassen fort da vandrer den opp og ned på tomgangen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.