mhemil Startet 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2008 Bavaria er ute med ett nytt konsept, en ny 3 kabins 46 foter som vil bli vist ved Düsseldorfmessen i 2009, se her. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Synes den så litt stutt og klumpete ut, etter min smak. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Slett ikke værst denne.... spennende design etter mitt syn.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Ben Sin Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Forandring fryder. Kan bli en spennende ny designlinje. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 :eek: Har jeg skrevet det samme som Sydvesten Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Til og med jeg er enig med Sydvesten. Bør komme meg i senga... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
sap_2000 Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Synes den så litt stutt og klumpete ut, etter min smak. Lignet hvertfall ikke på noen av de eksisterende Bavariaene... Klarer ikke helt designen på bildene. Minner om en kryssning mellom et tidlig utkast av en designstudie og badekarbåt for babyer. Baugpartiet har noen merkelige linjer... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Seiljåtten Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Den kommer også med flybridge. Ser veldig flott ut, håper bare de har kommet litt over "størst båt for pengene" konseptet sitt, og at denne båten ikke er like oppblåst som 42 foteren er. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Dæven døtte - skal si det begynner å svinge av Bavaria. Er det de nye eierne som begynner å sette sine spor? Jeg er spent på hvordan denne slår an i et ganske så konservativt båtmarked. Litt MarexBaia aktig denne her. Ser at jeg har en hel del å se på på Boot 09 Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Peneste bavaria jeg noen gang har sett Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Den kommer også med flybridge. hvor har du det fra - har du bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Spennende caferacer som passer fint inn langs havnene i Middelhavet. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Det er nok ikke mange som leverer noe nytt i disse dager. Kan tenke meg at FB utgaven kan bli bra greier. Den store fordelen med Bavaria er jo prisen. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 5.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 hvor har du det fra - har du bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Dette svinger det virkelig av! Inoativt. Skal bli spennende å se den i levende live. Når til og med Bitteliten begynner å like Bavaria motorbåter, har de åpenbart truffet en innertier Spennende å se løsninger ombord Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 5.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Veldig spennende. Enig i at den har visse trekk fra Marex 370 acc Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Når til og med Bitteliten begynner å like Bavaria motorbåter, har de åpenbart truffet en innertier Spennende å se løsninger ombord Så så så - synes ikke du skal dra forhastede konklusjoner her. Like og svinge er ikke synonymer i følge min synonymordbok Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Dette ser bedre ut ja. Og forhåpentlighvis blir både kvalitet og finish. Lanser en ny 37-40 foter med FB, så skal jeg vurdere å gå over til Bavaria.. At BMW Group har vært med å designet den gjør det jo ikke akkurat feil.. Sitér dette innlegget Link to post
solbris Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Båten ser grei ut den, men er ubrukeleg på vestlandet. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 5.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Båten ser grei ut den, men er ubrukeleg på vestlandet. Det skrives at den vil være "..available as an open, a sport top or a flybridge" (Noen ganger kan det lønne seg å lese teksten, og ikke kun se på bildene ) Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 5.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2008 Er det noen som vet når vi vil få se bildene av flybridge og eventuelt om den kommer til å bli levert i mindre modeller..? Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 6.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 At BMW Group har vært med å designet den gjør det jo ikke akkurat feil.. Spørs hvad BMW har sett fingrene i. Kannskje de blir stor fare for å noet for feil ute på vannet og redningsbilen bør komme og hente den greia. Har sett mange av nyere BMW ute i veikanten på de siste...! Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
skage Svart 6.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 Ja dette så litt spennende ut, endelig noen nye linjer. Håper at de nå fortsetter med nyutvikling på hele fronten, jeg liker nå de nye cruiser seriene og jeg da, bortsett fra en del løsninger, men designet er fint syntes jeg. Som noen påpekte så er det litt Marex preg over båten, flotte saker, ønsker meg nå også en skikkelig vestlandverson også da. Jeg tar som er selvfølge at kvalitet og sjødyktighet er like god som den alltid har vært. Stå på Bavaria, jeg er med. Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 6.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 Spørs hvad BMW har sett fingrene i. Kannskje de blir stor fare for å noet for feil ute på vannet og redningsbilen bør komme og hente den greia. Har sett mange av nyere BMW ute i veikanten på de siste...! Hehe, jeg har nå kjørt BMW i alle år og har aldri hatt noen problemer som har gjort at jeg har måtte stått i veikanten. Slitedeler har jeg riktignok byttet, men det tror jeg skal være det også. Har nå en fabrikkny bil og finnes ikke feil. Skal også kjøpe meg en 540i nå og krysser fingrene for at dette bilholdet også blir like smertefritt.. En BMW til sjøs og en BMW på land sier jeg ikke nei takk til. Kjør på B(MW)avaria.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.