myhreoe Startet 6.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Desember.2008 Hei som det fremgår av tittelen så lurte jeg på om det er noen som gjør sånne jobber. Har sett en annonse tidligere men den finner jeg ikke igjen.Båten det gjelder er halco 26 fot. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
All Smiles Svart 6.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 Hei!! Det må vel väre bedre og transportere den på land. Sitér dette innlegget Link to post
myhreoe Svart 6.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 Er vel i breieste laget når den er 290 cm, og slik den er med fb er den over 3m. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Birchwood 320 Svart 6.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 Vi sendte en Halco 29 fly med lastebil fra Kvinnherad tilo østlandet med trailer. Gjekk fint det Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
myhreoe Svart 6.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 Har snakket med system transport i dag og de skal regne ut på mandag hva det koster, så får man se. har regnet ut at det er ca 115 mil sjøveien. Er ett godt stykke det å slepe, er jo noen åpne og urolige områder som må passeres. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Baatlaus Svart 6.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2008 Er vel i breieste laget når den er 290 cm, og slik den er med fb er den over 3m. Denne er jo ikke større enn at du heller ikke trenger følgebil så dette er ingen problem, og noe mange transportselskaper kan ta... lykke til. Jeg betalte 20 000,- SKr for transport Gøteborg - Brevik med spesialhenger. 3,40bred og 36fot lang, på henger uten targa var vi 4,50 høy. ca 5,5 tonn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.