Allan E Startet 1.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2004 Hvordan er det å få registrert en brukt VHF slik at alle papirer er i orden? Kjøpe den brukt her på forumet. Båten ble hetende Blåstål, ville ha det brukernavnet også men det gikk ikke, sikkert pga norsk bokstav. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 1.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2004 Veldig enkelt: Hent skjema på maritimradio.no, få signatur fra selger og ha VHF-sertifikatet i orden. Tar en uke eller to, så har du papirene i posten. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 1.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2004 Husker ikke hvem jeg kjøpte den av. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 1.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2004 Husker ikke hvem jeg kjøpte den av.Da kan du jo selge den til meg, så har jeg både VHF og en selger...... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Fenix Svart 1.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2004 Husker ikke hvem jeg kjøpte den av. Jeg vil tro det går likevel. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 1.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2004 Da kan du jo selge den til meg, så har jeg både VHF og en selger...... Sorry, har bare en gammel walki talki du kan få kjøpt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.