selco 18 cabin Startet 10.Desember.2008 Del på Facebook Startet 10.Desember.2008 Har en 18 selco cabin med 105 hk b20 og vp 100 drev. Er det noen som vet hvor jeg kan finne ny / brukt propell til denne. Den jeg har er en 13"*16" høyregående. Men vet ikke om størrelsen er optimal, da jeg ikke har prøvd båten enda. Vil ellers takke for et utrolig bra forum Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Desember.2008 Del på Facebook Svart 11.Desember.2008 Hvorfor ikke prøve båten før du begynner å vurdere propellskifte Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
selco 18 cabin Svart 11.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2008 Glemte visst å nevne at propellen er skadet. Kommer nok sikkert fortsatt frem med den, men likevel... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.