Baltic Startet 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2004 Skulle bare fortelle at vi endelig har fått vår nye Scand 29 Baltic til vår hjemmehavn i Bærum. Båten ble hentet i Fevik (mellom Arendal og Grimstad) i går og vi brukte knappe syv timer totalt på turen, inkl. litt 'sightseeing'. Vi hadde flott vær på hele turen og båten/motor fungerte perfekt. Herlig med kartplotter og autopilot! Utstyret gjør båtlivet mye mer lettvint og komfortabelt. Nå er vi glade og ny båttur venter i dag når alle er kommet seg opp av senga. En lykkelig båthilsen fra oss fem i ny Scand 29 Baltic Sitér dette innlegget Link to post
Stormbringer Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer så mye Baltic, det er morro med ny båt. Tipper du tripper rundt og lurer på hvorfor p..... de andre i familen må ligge så lenge å sove når det ligger en ny båt venter på å komme seg ut på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer såå mye med nytt skip Kos dere på sjøen. Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
M/S Bastard Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer med ny båt Litt synd med dette været vi har i dag da. Men det ser jo ut til og klarne opp utover dagen Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Hei Ingen grunn til å holde igjen nå. Fjorden ligger blank og det ligger ca. 10 båter i Middagsbukta og omtrent like mange i Hesthagan. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gatulere med ny båt Jeg skal hente min nye båt førstkommende fredag (Yamarin 6210 m/Yamaha Vmax motoer). Gleder meg. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
SeaMaster175 Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer med ny båt! Du skal nok få kost deg i den båten i sommer. mvh jonhei :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Grattis med ny båt! Men jeg hadde sovet ombord i ny-båten noen dager... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Walter_S Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer med ny båt, Baltic! Alltid artig og spennende med noe nytt! En god følelse,dette...... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
torerikb Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer med ny båt. Du går nok en fin sommer i møte! Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer så mye. Håper dere blir fornøyd (det gjør dere sikkert). Det var jo flott at dere fikk så fint vær på Jomfruturen. Strekningen er jo grei, særlig hvis en går innaskjærs der det er mulig, men rundt Rakke og utenfor Portør kan det jo være tøft. Vi leverer Hannah II om 1,5 uke, og skal hente Hannah III i slutten av juni, hvis alt går etter planen. Var nede på verftet på tirsdag for å sjekke at alt var i orden og at spesifikasjonene var korrekte. Ble tatt veldig godt imot. Skroget var akkurat kommet på plass i produksjonshallen (Windy støper skrogene i Grimstad), og monteringen var såvidt begynt. Utrolig spennende. Lykke til med en fin båtsesong. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Nibba Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratulerer med ny båt. Du for helt sikkert stor glede av den. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Slutter meg til gratulantene, vi hentet vår hos Scand 7. april og brukt også ca 7 timer, da til Nærsnes. Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Andy Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Gratuelerer så mye! Fin båt du har kjøpt... Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 2.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2004 Henger meg på og gratulerer deg med ny, flott båt! Ha en fin sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.