Ben Sin Svart 6.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Det der må være en av de peneste motortrebåtene jeg har sett! Flott at du har funnet historien på den. Det gjør båten enda mer spesiell. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 6.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Hej igen Jens P Båten fra Skilsø, er bygget av orgonpine. Den skal være forlængetmed en fot, så at der er berdre plads på agterdækket.Jeg gleder mig af høre fra ham. Ha´ det. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 6.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2009 Tak for det Østkyst hustler Sitér dette innlegget Link to post
Håkon Svart 7.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2009 Må berre nevne at eg og såg denne flotte båten i sommar, Korssund i Sogn og Fjordane, då var me innom med min gamle motortrebåt, frå 1955, den hadde også eit R nummer ein gong.. Nydelig båt, og velkomen attende til Noreg! Sitér dette innlegget Da heite ikkje trebåt, da heite båt. Og så e da nåke so heite plastikkbåt.. Helsing Håkon Berg Gunnarson Link to post
rasmagn Svart 9.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Hey. Her er et stemningbillede fra Norge, er der nogen som ved hvor dette billedet er taget? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 9.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Askvoll? Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 9.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Hey Eystein. Nej, det er en træbådsfestival ! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 9.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Risør. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 9.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Det er ikke Risør,men på vestlandet. Her er et til fra samme sted. Dans på brygga Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 9.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Norheimsund kanskje? Flott båt var det ihvertfall! Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 9.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2009 Nej Ikke Norheimsund. Men dette er et meget karakteristiskt bilde: Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 10.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2009 må vel kanskje være SKudesneshavn da? ;) Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 10.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2009 Ja blacki -det stemmer - har været togange på den festival. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 Hej Her er nogle billeder frá bådlivet på Fæøerne. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 Et til fra Tjørnuvík. Nord til på Færøerne. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 Risin og Kellingin ! Er der nogen som ved hvad det betyder ? Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 Risin & Kellingin , fra en anden vinkel. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 Det sidste bilde i denne omgang. Fra Eldivík. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 13.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 (redigert) Risin og Kellingin ! Er der nogen som ved hvad det betyder ? Uten å ha peiling i det hele tatt så ville jeg gitte at Risin kan være det samme som en rise på norsk, altså ett troll. Hva Kellingin betyr aner jeg ikke, kan det være en kell/gubbe, eller en killing, dvs geit? Da er mine totalt ukvalifiserte gjetninger "Trollet og geita" :-) Edit: Lurte på om Kellingin kunne ha noe med kjærring å gjøre, og det hadde det jo kunne jeg se etter å ha googlet litt. Så da var det altså Trollet og trollkjærringa det betyr? Redigert 13.Februar.2009 av Avmønstret# (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 13.Februar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2009 Hei Pinkvin. Ja Risin er en " kjempe " troll og Kellingin er kjærringa, ment som konen til Risin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.