Båtvant Startet 15.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 15.Desember.2008 Hei. Er det noen som har erfaringer med Mercruiser versteder i Rogaland. Sitér dette innlegget Link to post
Astrix Svart 15.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2008 for all del bruk ikke WAVE båtsenter i haugesund. Dette er av egen erfaring, makan til slett kundebehandling skal du leite lenge ettter. trenger jeg å utdype det mer Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 15.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2008 Jeg har kjøpt ny båt av dem, og har fått utmerket service ift oppfølging av reklamasjoner. Anbefales. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Pelle Parafin Svart 15.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2008 Jeg har kjøpt ny båt av dem, og har fått utmerket service ift oppfølging av reklamasjoner. Anbefales. Samme her,har kjøpt 3 båter (nye) av de,og er fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
ivrig båtbruker Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 Enig med Astrix, det er det mest inkompetente merkeverkstedet med en dårligste kundebhandling jeg noensinne har vært borte i. Jeg vil anbefale Vest marine på Husøy på det sterkeste. Holder hva de lover til avtalt pris og har flotte medarbeidere med god kundebehandling. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.