Jump to content

God Jul til medlemmene på BP.


Pelle Parafin

Recommended Posts

2008 har for familien vært et godt båtår og juletiden gir grunnlag for litt ettertanke.

 

bittelitenjul.jpg

 

Bitteliten har både i denne og andre tråder lagt ut flotte minne-bilder for 2008. Her navigerer han ut fra ett av mine favorittsteder: Ursholmen på Syd-Koster. De som har seilt til denne havna har fått en stor navigasjonsopplevelse.

 

 

anholtjul.jpg

 

Jeg vil heller ikke glemme tropenettene vi hadde på Väderöyene da vi nesten kunne gå fra øy til øy på dekket av båtene som lå oppankret. Dette bildet er imidlertid fra et annet favorittsted: Anholt. Han man ført vært innom Anholt vil man senere alltid føle en dragning mot denne øya.

 

Dette var ment som to julegaver til alle kollegaer på BP. Jeg har selv fått svært mange gaver gjennom å lese innlegg i dette fora i 2008.

God jul. :santa:

Link to post
Share on other sites

En riktig gledelig jul til alle baatplassens medlemmer ønskes fra Sydvesten... :flag:

 

Pinnekjøttet ligger alt i vann, Sydvestfruen er i gang med kålrabistappen og karamellpuddingen ble laget i går kveld.... Det blir nok jul i år også....selv om det er mangel på snø her jeg er... Vi ligger ett par timer foran kongeriket Norge... solen skinner og temperaturen er på 21 grader og 48% RF akkurat nå...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

God jul oenskes fra Famtia, som for tiden befinner seg i Melbourne. Her er det naa ettermiddag, 23 grader og vi skal spise fisk tilbredt etter tsjekkisk oppskrift. Deretter blir det ferske baer og et par glass vin paa terassen. I morgen tidlig settes kursen mot romjul paa Whitsunday Islands. Ganske annerledes enn jul hjemme, men en helt grei avveksling.

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...