index Svart 17.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2008 Orginal utførelse synes jeg er både billig og dårlig! Båten er 2005 modell og "dongen"er utslitt. Kan høres ut som om noen har glemt å tilføre den årlige klatten med grease, samt lufte dongen ved sjøsetting! Blir dette gjort, skal den holde lenge!!! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Amigossa Svart 17.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2008 De fleste motorer har thrustlager i gearhuset.Den avbildet propellen har vribare vinger og har en hol aksling hvor det går et trekkstag for å vri bladene.Propelltrykket blir overført viapropellhuset og ytre aksling til et thrustlager som ligger i gear eller motor Sitér dette innlegget Link to post
tjuagutt Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Phoeb skrev blant annet; "Den skal kun ha ca. 1 cm fett fra en tube ca 1 gang pr år samt luftes etter sjøsetting" Hva mener du med "lufte eller sjøsetting"? Og hvordan gjør du det? Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 3.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2009 Jeg ser det kommer fett ut av glan det skal det ikke gjøre , stramm pakkboksen forsiktig, jeg har aldri hatt drypp fra min og vill ikke ha det. kjenn etter med fingern om det blir varmt under gannge , gjørdet ikke det og ikke drypper er det helt perfekt. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.