ut mot havet Startet 16.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 16.Desember.2008 Er det nokon som kjenner til om det finnast ein klubb/forening for Grimsøy eigarar? Det er nok mange Grimsøysnekker rundt vår lange kyst, vi burde ha ein klubb/forening. Dersom det ikkje finnast noko sånt er det nokon som kunne tenke seg å vere med å starte ein slik klubb/forening? Sitér dette innlegget Link to post
tromøy 22 Svart 16.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2008 veldig godt forslag. synes grimsøy/taule har nydelige former.. hadde selv en 21 fots, men solgte den i sommer da jeg kom over et greit kjøp.. Det siste året ble det faktisk åpen sjekte da dette var det store ønske, og skrågformen på båten var så passende som de var. men lykke til med innsamling av medlemmer... grimsøy/taule 21 Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 16.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2008 Var ikkje stor respons på innlegget mitt, men vi er i hvertfall to som liker Grimsøy snekka. Takk Tromøy 22 for støtte men eg er nok ikkje den rette til å starte ein slik klubb men vil gjerne hjelpe til om det er nokon som kunne ha kompetanse og tid til å få i gang ein slik klubb. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 16.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2008 Tror kankje du må la det ligge litt lengre ute, plutselig kommer det flere til skal du se Svigerfar var stor fornøyd med sin, han hadde en på 26 fot. Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 16.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2008 håpar det vert ei ordning etter kvart. Har god tid ( 7 knop ) Sitér dette innlegget Link to post
ut mot havet Svart 16.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2008 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.