Neptun Startet 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2004 Noen som kjenner til denne båten? Er interessert i å høre litt om historien bak (Halco + Draco = Monaco) Det endte vel med rettsak og formene ble ødelagt? Ellers hadde det vært interessant å høre om sjøegenskaper, innredningsløsninger, motorvalg, etc. Neptun Sitér dette innlegget Link to post
Neptun Svart 3.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Anyone? Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Dette har jeg ikke hørt om. Jeg mener at formene til Halco eksisterer i bedste velgående, og at de befinder seg i Bergens området Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
skippy Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Hallo. Har og hørt at dette er piratkopier av Halco. Det jeg hørte var at disse ble brent for mange år siden. Det går en del av disse i Stavangerdistriktet. Vet ikke om di hadde noe standarmotorer men ser di ligger mye på 120 til opp i mot 200 hk. Sjekk på Finn.no, her har jeg og sett en del tils. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
kjma Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Komplette former til Monaco 27 finnes også i Bergen Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 3.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2004 Norkraft 27 har vel samme skrog som halco 26? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.