Jump to content

Azimut med nye modeller

Pelle Parafin

Recommended Posts

Jeg hadde den oppfatningen når det gjaldt Azimut jeg også, lekre linjer og fantastisk kvalitet......

Regnet jo med at kvaliteten stod i stil med prisen og linjene.

Men jeg har aldri vært så skuffet noen gang, som første gang jeg var om bord på en Azimut. ( Båter i sjøen 2007 i Sandvika )

Interiøret var særdeles dårlig tilpasset,store åpene rom/gliper (3-5 cm) mellom fastmontert interiør og skrogsiden. Jeg vil ikke tenke på alt som kommer til å dette ned bakimellom der og det var ikke bare på en plass, jeg vil heller si at det var jennomført dårlig arbeide. Materialene i interiøret hadde en kvalitet, som var i ferd med å dette fra hverandre ( tynn finer som var iferd med å løsne fra SPONPLATER!!!!!)

Jeg spurte de som stod å viste fram båten: Er båten ferdig eller er møbler og utsyr bare plasert inn for å få vist fram båten på utstillingen???

Jeg fikk svar at neida båten er da ferdig. Det var da skuffelsen og sjokket kom, jeg kjente at jeg blei forbannet og sa ifra hva jeg mente satidig som jeg påpekte det ovenfornevnte.

Dette er det værste jeg har sett når det gjelder en såkaldt kvalitetsbåt, så slutt å drøm gutter dette er bare "kulisser"

Jeg tar et forbehold: Båten var et engangstilfelle og var et selvbyggerprosjekt og gjort av folk som ikke hadde peiling.

(De som stilte ut båten påstod desværre at det ikke var det)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...