Pelle Parafin Startet 27.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2008 Her var det mye snadder,det finnes ingen grenser når det gjelder luksus.Det er heldigvis gratis å se, og drømme. http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=336332&cat=5867 Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2008 Vi har vel ikke vært på VG og lest om nye-Marexen, har vi vel , Pelle (så den linken, men Marexen var fin nok for meg ) Azimut kan ingen måle seg med ! Sånn er det bare ! Ingen over eller ved siden på design ! Hvis man først skal drømme, så er det Azimut jeg helst vil drømme om også, helt klart ! Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 27.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2008 Azimut er lekre båter. Blant de lekreste i den klassen . De er vel de største modellene eller? Men fortsatt ingenting for meg under 16 og uten båtførerbevis(det kommer snart forhåpentligvis) Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Hans-Petter Svart 27.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2008 det blir ikke en sånn båt før jeg vinner i lotto. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 27.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2008 Vi har vel ikke vært på VG og lest om nye-Marexen, har vi vel , Pelle (så den linken, men Marexen var fin nok for meg ) Jo jeg har sett Marexen,veldig fin båt det og,sitter å ser på båter hele kvelden, og drømmer meg bort.(Det finnes så vannvitig mye fint.) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2008 det blir ikke en sånn båt før jeg vinner i lotto. Redd det ikke holder, hvis du ikke vinner toppgevinst 3-4 ganger da Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 27.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2008 Redd det ikke holder, hvis du ikke vinner toppgevinst 3-4 ganger da jeg får vell kjøre gammel båt en stund til. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 jeg får vell kjøre gammel båt en stund til. Samme her ! Halcoen er kongebåt det da ! Sikker på at vi er myyyyye lykkeligere enn de gutta som har Azimut ! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 Halcoen er kongebåt det da ! Sikker på at vi er myyyyye lykkeligere enn de gutta som har Azimut ! Hvorfor det ? Azimut er flotte båter, enig i det. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 Hver sin smak, og hver sine behov tydeligvis. Jeg for min del kan ikke se at det å drømme om det uoppnåelige kan være så givende...heller ganske så bortkastet. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 Jeg hadde den oppfatningen når det gjaldt Azimut jeg også, lekre linjer og fantastisk kvalitet...... Regnet jo med at kvaliteten stod i stil med prisen og linjene. Men jeg har aldri vært så skuffet noen gang, som første gang jeg var om bord på en Azimut. ( Båter i sjøen 2007 i Sandvika ) Interiøret var særdeles dårlig tilpasset,store åpene rom/gliper (3-5 cm) mellom fastmontert interiør og skrogsiden. Jeg vil ikke tenke på alt som kommer til å dette ned bakimellom der og det var ikke bare på en plass, jeg vil heller si at det var jennomført dårlig arbeide. Materialene i interiøret hadde en kvalitet, som var i ferd med å dette fra hverandre ( tynn finer som var iferd med å løsne fra SPONPLATER!!!!!) Jeg spurte de som stod å viste fram båten: Er båten ferdig eller er møbler og utsyr bare plasert inn for å få vist fram båten på utstillingen??? Jeg fikk svar at neida båten er da ferdig. Det var da skuffelsen og sjokket kom, jeg kjente at jeg blei forbannet og sa ifra hva jeg mente satidig som jeg påpekte det ovenfornevnte. Dette er det værste jeg har sett når det gjelder en såkaldt kvalitetsbåt, så slutt å drøm gutter dette er bare "kulisser" Jeg tar et forbehold: Båten var et engangstilfelle og var et selvbyggerprosjekt og gjort av folk som ikke hadde peiling. (De som stilte ut båten påstod desværre at det ikke var det) Sitér dette innlegget Link to post
Arve Svart 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 Hver sin smak, og hver sine behov tydeligvis. Jeg for min del kan ikke se at det å drømme om det uoppnåelige kan være så givende...heller ganske så bortkastet. En drøm om det uoppnåelige kan så absolutt være en god drøm. En må bare gi plass til den.............. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 28.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 Samme her ! Halcoen er kongebåt det da ! Sikker på at vi er myyyyye lykkeligere enn de gutta som har Azimut ! Hvorfor tror du det?Tror du de kjøper store fine båter for å være ulykkelige? Det du sier her er "fattigmanns trøst" Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 Viser til innlegget mitt over og stiller spørsmålet : Har noen av dere som roser Azimut opp i skyene vært om bord i en Azimut ? Det kan da ikke bare være meg som reagerer på dårlig kvalitet og materialvalg ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.