Valianto Startet 27.Desember.2008 Del på Facebook Startet 27.Desember.2008 Nå har Ibiza kommet med en ny modell Ibiza 25 sport. Les mer her. Er jo ikke det samme som Ibiza DC heller . Noen som har noen meninger om denne på godt og vondt ? Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
27 knop Svart 28.Desember.2008 Del på Facebook Svart 28.Desember.2008 Linken funker ikke. Denne skal gå. Nye satsinger er bra for markedet, båten ser også tøff ut, samtidig som den nok tåles sin støyt av bølger. Den har nok bra salgspotensial, men spesielt i disse dager har prisen veldig mye å si, den står ikke oppgitt... Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 28.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Desember.2008 Har sett den i båtmagasinet, men de ligger på hytta. Noen som vet hva de koster sånn ca. ?? Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Lagavulin Svart 28.Desember.2008 Del på Facebook Svart 28.Desember.2008 Tror de ligger på rundt 500.000. Snakket med Ibiza-forhandleren på Herføl i høst, og han sa Ibiza hadde fått lite respons på denne modellen. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
27 knop Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 For dyr. Sitér dette innlegget Link to post
Valianto Svart 29.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Synes de "gamle" Ibiza DC'ene var fine nok jeg. Er mer enn nok av dem ute i hvalerskjærgården.. Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Mouche Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 ..........og han sa Ibiza hadde fått lite respons på denne modellen. Det er lite overraskende, svært lite overraskende, etter mitt syn! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Lagavulin Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Det er lite overraskende, svært lite overraskende, etter mitt syn! Enig! Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
Valianto Svart 29.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Enig! 2 Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.