kjeterik Startet 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2008 Jeg har en mercury 60hk4T 2008 mod som jeg lurer på hvor jeg kan få tak i trimindikator til? Er det ferdig installert givere på denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 28.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2008 skal være ferdig installert giver på den, det er evnt. lett og sjekke selv, står montert på inni braketten. Trimindikator kjøper du logisk nok hos din forhandler for og få orginal, som også vil stå i stil til instrumentene dine om du har orginale. Uorginalt fåes kjøpt hos de fleste båtutstyrsbutikker. Sitér dette innlegget Link to post
rhummels Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Giveren er ikke levert std med motoren. Mulig du kan få tak i billig giver & instrument fra Bjordal & Madsen i Bergen. De har hatt tilbud på begge deler som du ser :D R Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.