sodne Startet 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Desember.2008 Hei Eg har kjøpt en båt som står på land i Sagvåg. og tenkte å få någen te å se over maskinen før eg tok an sørover te våren. har någen ett tips om ein mekaniker i området, til meg? Motoren er en yamaha 7.5 hk innenbordsmotor, Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Hans-Petter Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 du kan prøve jks bil og deler på fitjar Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Hei Eg har kjøpt en båt som står på land i Sagvåg. og tenkte å få någen te å se over maskinen før eg tok an sørover te våren. har någen ett tips om ein mekaniker i området, til meg? Motoren er en yamaha 7.5 hk innenbordsmotor, Yanmar antakelig? Vel, du har jo Yanmar forhandler i Sagvåg, Rubb Sagvåg Båtservice AS. Tlf 53 42 84 00 Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
sodne Svart 29.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 nei nei yamaha. bensin. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
tebi Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Du har en Yamahaforhandler på Fitjar. Jeg husker ikke navnet, men de driver også båthotell ved den tidligere batterifabrikken på Årskog. Den nærmeste er Aasheim Slipp i Sagvåg. De fikser det meste. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Det ligger vell et par motorverksted nede på kaien i Sagvåg (se vedlagt link). Har kun vært innom i døra ferien 2007 og har ikke noen erfaring med disse. http://www.aasheimslipp.no/ Sagvåg Motor & Båtservice AS Jensanesvegen 157 5410 SAGVÅG Norge +47 53 49 40 88 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
bjoris Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Leste innenbordsmotor... Aasheimen fikser nok en sjekk på motoren, sikkert enklere enn at du skal få noen fra Fitjar tur/retur, det blir fort noe penger i kjøretid vil jeg tro... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Otto R Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Jeg lå en vinter ved Aasheim slipp da jeg kjøpte forrige båten, de virket ryddige å forholde seg til . Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Storskarv Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Hei Eg har kjøpt en båt som står på land i Sagvåg. og tenkte å få någen te å se over maskinen før eg tok an sørover te våren. har någen ett tips om ein mekaniker i området, til meg? Motoren er en yamaha 7.5 hk innenbordsmotor, Gratulerer med First 24 Jeg har en helt lik som ligger i Sveio, men med påhengs. Kjempefornøyd med båten! Send meg gjerne PM for en "First prat". Ikke så mange slike i distriktet. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Dersom det er Yamaha så er det de på Fitjar, men Aasheim Slip er greie folk og ordner det meste. Jeg har fått gjort en del arbeid der gjennom årene, og det har vært bra hele veien. Lykke til med båten! Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 29.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Jeg har en helt lik som ligger i Sveio, men med påhengs. Kjempefornøyd med båten!Send meg gjerne PM for en "First prat". Ikke så mange slike i distriktet. Båt: Buster L & Beneteau First 24 Kjekt! E det du så har himasia? einaste siå om first 24 (foruten groupe finot) på nett. Glede meg stort te våren. min har ein påhengs bakpå o, "barra i tilfelle" så an sa. Leste innenbordsmotor... Aasheimen fikser nok en sjekk på motoren, sikkert enklere enn at du skal få noen fra Fitjar tur/retur, det blir fort noe penger i kjøretid vil jeg tro... Ganske greit at båten står på den slippen då , kjøre opp i mårå, og hørre me dei. takk for alle tips. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Storskarv Svart 29.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2008 Kjekt! E det du så har himasia? einaste siå om first 24 (foruten groupe finot) på nett. Glede meg stort te våren. min har ein påhengs bakpå o, "barra i tilfelle" så an sa. Jeg har ikke hjemmeside, den du sikter til er solgt ut av Sveio for flere år siden tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 1.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Eg må få beklaga min uvitenhet Det vise seg at motoren i båten e ein Honda, og den har vært utenbords men tilpasset ett vp drev og er nå innenbords motor. Eg håpe ingen har mista nattesøvnen på tampen av det gamla året, då yamaha 7,5 innenbords ikkje finns. Anyway, sjekka med Aasheim slip og der va null problem, fekk ett godt inntrykk av plassen, og e imponert øve ka han har klart å pressa inn i sjappå si (innkludert grua) Sånne plasser sko pige meg vore freda! Folkå bruke kjeladress og det lukte olja. Så ett lite sprm. på slutten. Motorrommet har halon slukke anlegg, kossen sjekke ein at detta e iorden? såg kje någe trykkklokke med rødt og grønnt. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.