Thorlyn Startet 29.Desember.2008 Del på Facebook Startet 29.Desember.2008 Hei alle sammen.. I skuta så står det en Webasto HL 18D. Er dette noe og samle på?? Har mest lyst til o hive den ut men ny koster det også.. MEN den virker for øyeblikket ikke.. når jeg setter den på via termostat uret så skjer det nada.. ikke en lyd ingen ting.. Den har strøm til styringsbox og alle sikringer er hele.. jeg har maktet og få liv i vifta ved og trigge et av re`lene inne i styringsboxen men ikke mer.. diesel pumpa går ikke.. noen som har tips?? Termostat boxen virket nesten irret fast på termostahjulet så denne knotet jeg med og få dreiet påp første gang.. Kan denne være roten til ondet?? Varmeren har neppe blitt brukt av særlig grad da sot ikke synes også er det heller ikke super kaldt på CH islands hvor båten har levd. Mottar tips med takk Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Thorlyn Svart 30.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Etter og ha lest service manual som jeg fant på dette eminente forum så har jeg hvert ute i båten og målt.. Jeg mangler spenning på en av hovedledningene inn til automatikk.. I morgen tenker jeg at den sviver igjen cross fingers Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Thorlyn Svart 30.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Jippi Da fyrer varmeren som ei kule.. termostaten var defekt så en direkte kobling og litt parafin så kom den igang. lukta litt med en gang da den sikkert ikke er blitt fyret på en 15år da.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Håp Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Fin selvhjelpstråd dette THORLYN Kort og grei! Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 30.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Var jo ingen andre som svarte så da fikk jeg dele mine oppdagelser tenkte jeg Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.