alfb Startet 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2008 Noen som vet noe nytt ang igjenoppstart av Scand Boats? Det stod en artikkel i båtmagasinet (tror jeg det var) i november at de hadde stablet på bena en del kapital og så for seg en oppstart til nyttår. Jeg har i løpet av høsten gjort klar alle papirer for å registrere båten i skipsregisteret og mangler kun en leveringsbekreftelse fra verft. Har prøvd via bobestyrer og div andre personer uten og fått så mye som en eneste tilbakemelding. Sitér dette innlegget Link to post
Schierna Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Jeg har lest det samme, men det har vært stille rundt ny oppstart noe som kanskje skyldes den vanskelige tiden vi er inne i. Venter selv på dette da jeg har den nest siste Baltic`en som ble bygget og har endel småting jeg ville ha svar på. Kanskje andre her inne har mer nytt. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 1.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Prøver å løfte denne litt. INGEN som vet noe ang "nye" Scand boats Ellers et riktig til dere alle Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Prøver å løfte denne litt. INGEN som vet noe ang "nye" Scand boats Ellers et riktig til dere alle Er ikke rart det går dårlig. http://www.fvn.no/na24/article362693.ece Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Den artikkelen du refererer til er gammel, fra mai 06. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Den artikkelen du refererer til er gammel, fra mai 06. Likevel må det ha vært skadelig for bedriften. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 1.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Likevel må det ha vært skadelig for bedriften. Selvfølgelig, bedriften er jo konkurs Det var jo ikke det jeg spurte om, men om "de nye" kommer til å realisere planene de har gått ut med om oppstart til nyttår? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Er jo flere her på BP fra Arendal og omegn. Noen må da vite noe. Ryktene pleier og gå fort hvis noe er på gang. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Kjenner ei dame som bor på Nedenes midt i mellom Scand, Marex, Windy og Nidelv. Skal be henne snike litt på hushjørnene og se om det er noe nytt å snappe opp Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
alfb Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Var for noen dager siden i kontakt med en "sentral person" i konkursrammede Scans Boats as. Ingen av dem hadde adgang der ute pr dags dato Han fortalte imidlertid at de håpet på en nyåpning i februar/mars -09 viss alt gikk etter planen. Nå under navnet Team Boats as Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 ....Nå under navnet Team Boats as Team 29 Baltic?? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
edo Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Jeg bor i Arendal, lokalavisen Agderposten er flinke til å følge opp om nyheter om de lokale båtbyggeriene men det har ikke vært skrevet noe om Scand siden november. Siste skrevet artikkel fra Agderposten http://www.agderposten.no/article/20081112/LOKAL8/478754790. Jeg kjøpte båt derfra for ett år siden og har nummeret til to av mekanikkerene liggende, ser at nummerene er registrert på Scand boats så de er muligens ikke i bruk lenger. Dersom noen har behov for å komme i kontakt med en som kjenner scand båter så send en IM så kan dere få de nummerene jeg har. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.