Jump to content

Sammen på langtur med båt

Helårsbåtmann

Recommended Posts

For all del; vi er langt fra folkesky :eek: Ho er bare så tuuung (ferrosement) og har så mye vindfang at jeg må trene litt tillegging i havner uten for mye risko for sure naboer :cryin: og dyre, løse plastdeler :sweat: Blir nok tøffere etterhvert :seeya:

skal ikke skremme livet av deg, men Svenskekysten etter St.Hans er ikke rette plassen å øve på å legge til. Kan bli VELDIG mye båt nedover der.

du bør nok ha vent deg til båten før ferien starter.

Hvis vær og føreforhold tilsier det. Så hadde jeg tenkt meg en tur nedover nå i Februar. Du får henge deg på da. Da er det vel i allefall roligt nok i havnene :lol::flag_sw:

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Er ikke sååå lettskremt,da... Du skal ikke se bort i fra at jeg slenger meg med i februar, får se hvor i løypa jeg er med å gjøre ho sjøklar. Må pelle opp og få tetta saltvanns-pumpa mi, og så er det ellers nok å pusle med. Du får stikke ombord en kveld det er lys i ho, holder på borte på flytebrygga ved Kystlaget.

Er så heldig at jeg kan ta ferie når ingen andre har, så det er nok lurt å ha en "trenings-ferietur" eller to på egenhånd først, og så gli rolig inn mellom alle de andre båtene med hvilepuls under 200...

Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...