Cerveza Startet 3.Januar.2009 Del på Facebook Startet 3.Januar.2009 Jeg hadde tenkt å flytte vannutskilleren i diesel-systemet, siden jeg ikke kan tømme den uten å søle der den står nå. I den forbindelse må jeg tilvirke nye rør (evt slanger), men jeg er usikker på hvilke firmaer som kan lage slike. Motoren er en gammel VP. Noen tips ang firmaer i vestfoldsområdet som kan gjøre slike jobber? Har forsåvidt ikke kontaktet Volvo enda, for der bruker det å bli dyrt... Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 3.Januar.2009 Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Har lagt om deler av drivstoffsystemet i forbindelse med motorskifte. Jeg brukte kobberrør, rør og deler fikk jeg hos Tess. Brukte rørkutter fra Biltema for å kutte kobberrør, gir rent kutt uten spon. Tess er nok ikke billigst, men de har det meste av deler. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Cerveza Svart 3.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Januar.2009 Skal høre med de, mange takk. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Vil anbefale messinghylse (foring)i endene, da enkelte koplinger klemmer for hardt til på kobberrøret, mener Tess også har plastrør. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Wandalen Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Eller monter slange nippler og bruk veritass godkjente slanger for drivstoff. Feks Slange service i moss. Skal du plassere filterene slik at de ikke lenger står montert på motoren tror jeg slanger er best med hensyn til viberasjon på motor contra skrog. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Hydroscan eller Tess tilvirker slanger / nippler / koplinger til det du etterspør. Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Det er en Tess forhandler i min umiddelbare nærhet, så jeg tror jeg starter der. Takk for alle inspill. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.