Jump to content

Nautisk handel - erfaringer med denne nettbutikken?

nimbuster

Recommended Posts

Jeg var tilfeldigvis inne på nettsiden deres, for å sjekke pris på en Quick 60 ltr vv-tank. De er nesten 30 %/kr 1000 dyrere enn f.eks. Seatronic i Moss. På spørsmål om hvorfor, svarte vedkommende at de handler så lite og handler av Watski, og de har svært høye såkalte veiledende priser, mens Seatronic importerer selv. Nautisk handel lå under den veiledende prisen fra Watski...men langt fra konkurransedyktig. Fikk forøvrig raskt svar på min e-post...på en søndag.

Ser jo at de har kanskje det meste av det de andre båtutstyrsforretningene har.......så også de andre nettbutikkene. Tydelig at nautisk handel scorer på god service, og det betyr mye. Når det gjelder pris vet jeg ikke helt...kanskje dyrest på mange områder, men ikke billigst på noen omtåder.

Men, finner du et produkt hvor pris synes ok, så er det jo bare å bestille...

Er de omtrent likestilite med Maritim.no?

Ikkje sammenligne med Maritim, var innom i Bergen idag, klar som bare det til å svi båtpenger. Av lista mi mangla de over halvparten av det eg skulle ha. Bl.a flytevest type oppblåsbar med feste for sikkerhetsline og trippel avlaster type XAS, skikkelig skuffa idag. Er vel lov å bestille varer fordi om det er ei stund til offisiell båtsesong.

BOAT = Bail Out Another Thousand

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...