LarsL Startet 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Januar.2009 Er det noen som vet om noen som kan dreie i kristiansands område? Jeg trenger noen til å lage et mellomstykke til flensene mellom gir og aksling. Slik at jeg får rettet opp ordentilig før jeg monterer på en fleksibel kobling. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Trenger du Mellom stykke hvis du skal ha CVA kobling da Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Ingar Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Usikker på om de tar oppdrag for private, men du kan høre med Transportteknikk på Linnegrøvan. Ellers så er det jo Sylinderservice i byen. Sitér dette innlegget Link to post
LarsL Svart 5.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Takk takk skal prøve transportteknikk! Trenger du Mellom stykke hvis du skal ha CVA kobling da? Jeg trenger det ikke, men må bare ha et mellomstykke midlertidig for å rette motoren etter.. Klarer ikke å få det rett nok uten.. Sitér dette innlegget Link to post
Rune Braadland Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Mulig Skruefabrikken kan hjelpe deg også... http://www.ksmv.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Sørlandet sylinderservice mener jeg også dreier Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 Ta kontakt med en lokal videregående skole, med TIP klasse ( Teknisk industriell produksjon) Dette er en fin dreieøvelse for en 16 åring:-) Du trenger vanligvis bare betale for materialforbruk:-) Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 5.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2009 snakk med Leif så hører han med Rolf så skal du se at det ordner seg..... Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
tromøy 22 Svart 6.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2009 herman hansen på spjotneset i greipstad. de driver mye med skips deler og vet va de gjør. de har dreid for meg og det ble helt 100 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.