Batdilla Startet 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2004 Et spontant utbrudd, helt uten mål og mening. Bare måtte dele gleden med flere . Hentet i dag 3 pakker fra Posten. Den første var lysdiodene jeg fikk tak i billig fra England. De to andre var to stooore pakker fra Maritim. Tunge pakker. Pakker som rasler i metall når man rister på dem - altså ikke strikkesokker og frottéhåndklær (), eller noe slik. Begge pakkene er en del av en megabestilling jeg sendte inn for en tid siden . Fikk første forsendelse for en tid siden. Resten var rest. I dag fikk jeg litt av restbestillingen, resten var - rest . I tillegg kom det noe jeg etterbestillte senere. Er akkurat ferdig med å åpne den ene pakken fra Maritim. Flojet avsugspumpe for dusjen. Hmm - ser fin ut. Ahh - dusjdelene! Tøfft! Akkurat slik jeg tenkte det skulle være . Og - Yes!! Det er av/på på blandebatteriet . Sika 291 - den kommer godt med tenker jeg. Der var Carling switchene - ser solide ut de. Fine brytere. Bra finish også når man setter det sammen i tilhørende ramme. Synd det er godt over 100,- per bryter . Og der er 12V støpslene. De som de ikke greide å sende riktig i første forsendelse, men isteden sendte to forskjellige typer kontakter :nono:. Og der er Capt. Tolley's Creeping Crack Cure - for tetting av usynlig lekkasjer rundt vinduer :diving. Den skal bli spennende å teste. Og så var den første esken sjekket. Hva gjør man så? Jo, tar en kaffekopp og surfer litt på baatplassen. Bare for å pine seg selv litt og drøye'n før jeg går løs på den andre pakka. Helt bevisst, så overser jeg pakkseddelen helt til alt er pakket ut. På den måten blir det en stor overraskelse hva som er med og ikke. Sant og si, så er det så mange jern i ilden om dagen at jeg har glemt sikkert halvparten av det jeg bestillte. Men nå føler jeg for å åpne den siste pakka. Eller kanskje jeg skal vente til i morgen? NO WAY! Og - ja, det kan meget godt være julekvelden selv om det ikke er desember. Og selv om man ikke er unge lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 ........ Og der er Capt. Tolley's Creeping Crack Cure - for tetting av usynlig lekkasjer rundt vinduer :diving. Den skal bli spennende å teste. ........Javel Dilla - litt desorientert når det gjelder årstiden, skjønner jeg?!?! Da passer det kanskje med denne her - - og denne - - og så er vi (jeg spesiellt, da!) spent på Capt. Tolley's Creepin Crack Cure!!!!! Vi forventer selvsagt en rapport på C.T.C.C.C's vidunderlige fluidium!!! Kos deg med pakkene dine og allverdens duppeditter, du har fortjent det! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
alf Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 Bestandig veeeldig spennende med pakker fra Maritim, og bestandig en haug med forklaringer/bortforklaringer anng. prisen. Skulle ønske Maritim og en del andre likesinnede forretninger kunne opere med 2 fakturaer, ei til å vise øvvrigheta og ei til eget bruk. Lykke til med monteringa!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 4.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 ....Vi forventer selvsagt en rapport på C.T.C.C.C's vidunderlige fluidiumRapport kommer. - Er det bare lurium, eller virker det? Time will show! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 4.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 ....Skulle ønske Maritim og en del andre likesinnede forretninger kunne opere med 2 fakturaer, ei til å vise øvvrigheta og ei til eget bruk. :flag: Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 :flag: I og med at jeg er "øvrighet" helt for meg selv så slipper jeg å tenke på akkurat det. Den "påtroppende øvrighet" var faktisk begeistret nå jeg berettet i stad om alle herlighetene jeg fikk fra Watski (hentet på Lillehammer) og fra Maritim i dag. Ikke rart at en blir sikkelig guttunge når slike pakker kommer... :lol: Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Tine IV Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 Artig når pakkene kommer fra Maritim .Bare så synd enkelte av tingene kommer 3 mnd etter den opprinnlige pakka ,artig tjaaa . Men bedre seint enn aldrig sies det .......... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Rolf Yks Svart 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Flojet avsugspumpe for dusjen. Hmm - ser fin ut. Ahh - Tøfft! Akkurat slik jeg tenkte det skulle være . Bruker du denne før eller etter du dusjer.............. :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 5.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Bruker du denne før eller etter du dusjer :nono: Sitér dette innlegget Link to post
tenor Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 [og så er vi (jeg spesiellt, da!) spent på Capt. Tolley's Creepin Crack Cure!!!!! Vi forventer selvsagt en rapport på C.T.C.C.C's vidunderlige fluidium!!! Kort innpå vedr.nevnte Crack Cure. Jeg prøvde dette middelet ifjor for å komme en liten lekkasje/inntrenging(vanskelig å lokalisere nøyaktig) til livs. Jeg ble faktisk overrasket i og med at det holdt tett hele sesongen.Skal følge med om effekten er tilstede i år. MVH tenor Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 ...Kort innpå vedr.nevnte Crack Cure. Jeg prøvde dette middelet ifjor for å komme en liten lekkasje/inntrenging(vanskelig å lokalisere nøyaktig) til livs. Jeg ble faktisk overrasket i og med at det holdt tett hele sesongen.Det høres lovende ut. Selv så har jeg en eller to små steder hvor det til tider pipler inn litt. Pga tidsbrist tenkte jeg å prøve lettvint metoden nå og heller gjøre det grundig senere. Sitér dette innlegget Link to post
Nimbusen Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Brukte Capt. Tolleys på en Draco 23 jeg hadde tidligere. Det fungerte helt utmerket så lenge sprekkene ikke er for store. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Yks Svart 7.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2004 :nono: Å beklager så meget....... Ser no att det var dusjlensepumpe du meinte....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.