Faxen Startet 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2004 Jeg bare lurte, da det må være mange medlemmer med tekstildrevet campingvogn her... Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Herman Svart 4.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2004 Jeg pleier å lure meg med som mannskap hos noen, men i år går hele juni med til å hente hjem skuta. Ingen dårlig erstatning det. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
bliss X Svart 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Skal seile Færder'n i år som i fjor. Håper på "same procedure as last year", men det spørs vel ... Har blitt liten tid til trening. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Antakeligvis neste år, men uten stress og tanke på tempo. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
pinnebaat Svart 5.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2004 Hadde det ikkje vore for Færdern ligg på feil side av landet, m.a.o heilt avsides, så hadde eg nok deltatt Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Ja, Feil side av landet. ellers så hadde vi nok vært med. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
bbergs Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Litt vanskelig og sette seil på en windy motorbåt. Men vår ene sønn skal seil. ferdern .det gjør han nesten hvert år Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 tt vanskelig og sette seil på en windy motorbåt. Har du prøvet med seil fra et seilbrett. Det er jo bare å skru på mastebraketten. :cool: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.