Anders Panders Startet 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2009 Jeg bor i Oslo for tida og lurer på hvor det er best å gå ut for å stå på skøyter? Kanskje fiske litt også... Ser på tv at de står på skøyter ute ved Sandvika, noen som vet hvor jeg bør parkere bilen? Hva med Sognsvann eller Østensjøvannet tro? Mange spørsmål, jeg er ikke lokalkjent i disse traktene gitt.. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Omtalt i en annen relevant tråd tidligere I DAG. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Anders Panders Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Har selvfølgelig lest den tråden og søkt litt før jeg spør, men det står ikke noe om hvor jeg kan parkere bilen og gå på vannet i Bærum eller om vannene nord for ringveien har bra is... Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Det vanlige i Sandvika er at de legger ut markering av sikker is fra Sandvika (Kadettangen). Om dette er gjort nå vet jeg ikke. Parkering på Kadettangen. (Kadettangen er den vesle plassen rett sør for E18 og Sandvika sentrum. Stor fin parkeringsplass) Du kan f.eks. søke på gule sider så finner du plassen på kartet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Anders Panders Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Ok, da tar jeg meg en kjøretur og kikker Sitér dette innlegget Link to post
Hans_K Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Det er merket og sikker is på hele Sandviksbukta. Bra med parkering på Kadettangen, rett før broa over til Kalvøya. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Panders Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Ja, jeg var ute og kikket, helt perfekte forhold for å skøyte på isen. Kjørte oppom Sognsvann også, helt ypperlig der også. Bra med parkering ute på Kadettangen også forresten... Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 ""hvor jeg kan parkere bilen og gå på vannet "" Jaa -du Anders Panders! Har du tenkt å ta opp en eldgammel sportsgren fra Genesaret-traktene? Vær forsiktig i alle fall-- mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.