Askeladden Beetle Startet 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2009 Jeg har tenkt å installere defroster i min Beetle og trenger en del råd for å komme i gang med dette. Jeg har tenkt å bruke en 10 kW isotherm både for å få nok effekt for å holde dugg og fuktighet ute og siden disse modellene har mulighet til å hente inn luft utenfra slik at man ikke bare sirkulerer den fuktige inneluften. Er det noen som har erfaring med dette eller bilder av hvordan de har løst en del av følgende problem: •Hvordan tar man ut varme fra denne motoren? •Hvor plasserer man de ventilene som skal være på rutene og hvilke ventiler bør man bruke. (Det ser svært trangt ut å komme til på babord side. Lurer på å montere en høyttaler her og bruke hullet til å montere ventil og slange gjennom) •Hvor er det lurt å plassere defrosteren •Hvor på båten og med hvilke ventiler kan man hente inn uteluft. Alle gode råd mottas med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Thompalompa Svart 9.Mars.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2009 Hej! Jag skulle också vilja ha lite råd! Mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
askeladden78 Svart 27.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2009 (redigert) fint om noen kunne svare på spørsmål til trådstarter da vi tydelig vis er flere som ønsker dette. Redigert 27.Oktober.2009 av askeladden78 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 27.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2009 kan ikke gi så mye konkrete råd i denne saken, men askeladden burde vel kunne gi svar da jeg regner med de har solgt slike med dette som ekstrautstyr siden det ikke er standard. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.