Øyvind Kvammen Startet 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2009 Har kjøpt en bayliner 2755 med 5.7l mercruiser og alpha 1 drev Tilstand på saker er uvist, da forrige eier rett og slett ikke hadde bryd seg.. kun kjørt! Skall nå opp med båten. Hva bør jeg skifte sjekke osv?! Må vel skifte olje, zink og impeller.. men er d mer jeg bør få byttet med d samme jeg er opp med den? Satser på en driftsikkert 2009 sessong :) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 sjekk drevet godt: belger og olje og hydraulikkolje til trimsylindre motor: kjølevæske, slanger, slangeklemmer i tillegg til det du skrev Skroggjennomføringer Septikanlegg El anlegg Kalesje Trimflaps - oljenivå og funksjon Sitér dette innlegget Link to post
27 knop Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Kryssholt, andre fester, stoffing (må det skrapes av, settes på nytt), propell (skraper, bulker). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.