MGH Startet 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2009 som over skriften sier. noen som vet noen om dette? hvor godt det holder? hvem som gjør det`? er snakk et hull på 3cm foran i bauen. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Jeg "nødlappet" rib'n min i fjor med Tech7, vasket først med Vodka, (det var det jeg hadde for hånden) la så på et pent lag med Tech7 og lot det tørkenoen timer i sola. Den er like tett ennå!! halvannet år etterpå :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Mariell Svart 8.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2009 Rib'en lakk litt i en søm. Kjøpte en liten tube med noe lim hos den lokale båtsjappa. Ut med mesteparten av luften. En liten dråpe med limet over lekasjen. Lot den herde over natta. Pumpet opp og tett resten av sesongen. Dette holder sikkert ikke hvis det er større hull. Da må man nok ha lappesaker. Tec7 har jeg ikke prøvd til dette. Garantert billigere enn den limtuben jeg kjøpte. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.