Woody Startet 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2009 Jeg lurer på om noen kan si meg hva slags type landterner jeg har ut i fra at de; er festet med et hurtigfeste av en slags pendel man drar til siden og løfter landternen rett opp fra et hurtigfeste. Og at sargen er laget av rustfritt stål mens topp og bunn er av plast. Man kan også skru ut pæreholderen ved å vri den et lite knepp mot klokka. Det står ingen ting på de bortsett fra noen tall og hvilken side de hører til. Tror det kan være Hella, men er ikke sikker. Hvem er i tilfelle den beste forhandleren av Hella, hvis det er det jeg har? Jeg trenger nye pæreholdere. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
GeirT Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Det der høres ut som Hella lanterner. Se HER. er det denne typen ? I Norge er det Hellanor AS som er distributør. Ring dem på tlf: 67066000 for å få oppgitt nærmeste forhandler. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Woody Svart 10.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 Er litt usikker, er ikke disse helt i rustfritt stål? Takk likevel, jeg skal ihvertfall ta kontakt med Hella. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
GeirT Svart 10.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2009 De har mange andre også, se HER Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Lazyjack Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Pussig at det ikke står fabrikantens navn på dem. Hella lanterner har full produktinformasjon på toppen av lanternen. Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Det står ingenting bortsett fra. NK 1978, P med en pil,(For Port) R40, 18W. Det er en slags S også, litt lik den Suzuki har i logoen sin. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
fist Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Hei Jeg synes bskrivelsen passer ganske bra med lanterner fra Aquasignal (http://www.aquasignal.net/), f.eks serie 40. fist Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Jeg tror faktisk du har rett gitt. Men jeg tror de har klart å forandre feste for pæreholderen slik at jeg må kjøpe nye uansett. Dessuten er jo norske forhandlere "vaksinert" mot å ha reservedeler på lager. Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.