Jernklumpen Startet 10.Januar.2009 Del på Facebook Startet 10.Januar.2009 vet noen intervall på bytte av gummibelger på bravo 3?? hva skjer hvis den ryker? Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post Share on other sites More sharing options...
OdinIII Svart 10.Januar.2009 Del på Facebook Svart 10.Januar.2009 byttes 5-7 år mellomrom Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Jernklumpen Svart 10.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2009 takk.. Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post Share on other sites More sharing options...
Frøken Fryd Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Og inspiseres hvert år, skjell og rur må bort! Ryker den kommer det vann inn i knuten, må selvsagt byttes isåfall. Lageret i transom blir også ubrukelig og på gammel type lager lekker det nok inn i båten og, de nye lagrene er vanntette. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Jernklumpen Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 er dette en grei jobb og gjøre selv?? Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post Share on other sites More sharing options...
Frøken Fryd Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Jeg hadde aldri tatt i ett drev før når jeg gjorde dette, jeg har to drev og forsøkte å feste drevsiden først ene gangen og transomsiden først andre gangen. Jeg kan huske at den ene metoden var lettere enn den andre, sikkert andre som kan bekrefte hvilken av de. Det er også anbefalt å bruke orginal lim på innsiden av belgen. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Hydrox Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Hva var lettest da Frøken Fryd? Eller har rekkefølgen blitt skrevet inn i den store glemmeboken? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
OdinIII Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Min erfaring er at det er lettest og feste transom siden først Når kom det tette hekklager? Cato Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Jernklumpen Svart 14.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2009 det vet jeg ikke. men har satt inn noen lager fra skf som er tettet med plastpakning på begge sider og enten olje eller fett inni.. en nok litt bedre enn"vanlige" lager, men tror ikke disse er helt vanntette.. Sitér dette innlegget Båt er livet. ørnvik15fot m 40hk tohatsu, fjord weekend24 m 260bensin, bayliner 29 m300bensin.. Dalmarin 38 stålbåt med flybridge og tmd 70 diesel 235kh ,750liter vann Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.