SandAnker Startet 11.Januar.2009 Del på Facebook Startet 11.Januar.2009 Har planer om og bytte ut batteribanken med nye batterier, og eventuelt sette inn et ekstra batteri. Hvor kan man få best pris på 3x120Ah eventuelt 3x15o Ah forbruks batterier+ et startbatteri Sitér dette innlegget Link to post
Danemann Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Ville prøvd Vestack i Sandefjord.Lykke til! Sitér dette innlegget Vi slutter ikke å leke fordi vi blir gamle, men vi blir gamle når vi slutter å leke =) Link to post
SandAnker Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 hmm. Sandefjord. kjent by, bodde der i 7 år. skal sjekke ut der takk. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Hei jeg kjøpte nye forbruksbatterier hos http://www.alternativenergi.no/ i Grimstad, jeg valgte U.S.batteri på 150amp. Er kjempeforøyd med de. De tåler like mange utladninger som Concorde AGM batterier, mener å huske at jeg betalte kr.11oo,- pr.stk. Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Tja si det - min erfaring er vel at prisene varierer over tid, slik at det er vel ikke til å komme unna en ringerunde. Jeg bor i Tønsberg (ser du bor i Sande så Drammen er vel et like hett alternativ for ditt vedk.) , og sjekker alltid ut hva jeg kan få Varta batterier for hos Kvikk Tønsberg. Er de innenfor økonomisk rekkevidde, er det mitt førstevalg. Så får du jo SMF batteriene til Biltema (har vel ikke hørt at noen er misfornøyde med disse) - 120 Ah til 1300,- I Drammen har du jo Bakken som har gode priser på noe - men ikke på alt. Husk imidlertid å måle kassa de skal ned i. Yttermålene varierer, og det er kjedelig å komme hjem etter det røverkjøpet, for å oppdage at de er 2 cm for lange. -koh Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Kommentar fra moderatorFordekt kommersiell markedsføring slettet. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet. Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Kommentar fra moderatorFordekt kommersiell markedsføring slettet. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet. Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 11.Januar.2009 Del på Facebook Svart 11.Januar.2009 Hei Jeg kjøpte 3 Banner batterier fra Batteri og Radioatorservice i Larvik. Jeg vet at mange synes de er dyre, men sjekk ut om de har noen kampanje. Sist sommer lå jeg for det meste i uthavner og hadde mer strøm enn noen sinne med 3 x 110 Ah batterier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.