Toyz Startet 11.Januar.2009 Del på Facebook Startet 11.Januar.2009 Søker etter firma som bytter potonger på gummibåt til en fornuftig pris? Var en repotasje i Båtmagasinet for noen år siden, men finner ikke firmaet igjen.Var på sørlandet et sted. Noen som vet eller andre tips? Båten er en 5 meter rib Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Roger Svart 12.Januar.2009 Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Hei, Engelsviken Slipp avd flåteservice gjør dette. Vedr pris så er jeg usikker, men dette er fagfolk som kan dette. Du finner mer informasjon på engeslviken slipp Lykke til. Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
Ingar Svart 12.Januar.2009 Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Seilmaker Larsen drev iallfall med dette tidligere, bygget også rib'er. Sitér dette innlegget Link to post
Toyz Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Hei alle sammen takker for alle svar som kommer. Her har jeg noe og jobbe videre med. Men jeg er åpen for flere forslag.... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 12.Januar.2009 Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Kontakt Tom Meier som dreiv og lagde Gozzi og hydrolift før og driver nå www.ribtech.no Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Arimar360 Svart 12.Januar.2009 Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Ramm Salt AS Slemmestadveien 210 1392 Vettre De driver med alt innen reparasjon innen rib og gummibåter Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 12.Januar.2009 Del på Facebook Svart 12.Januar.2009 Søker etter firma som bytter potonger på gummibåt til en fornuftig pris?Noen som vet eller andre tips? Båten er en 5 meter rib Her skulle det være muligheter. Grenland Flåteservice A/S http://www.imionline.no/supplier/infosupp.aspx?company=2848 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Toyz Svart 16.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 Noen flere tips. På forhånd tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.