Jump to content

4 personer overbord i nyttårsseilasen i Stavanger

SRA

Recommended Posts

Var det 5 bavariaer som ramlet i havet ?

Jeg trodde 5 var mer enn 4.

Nei dette må ekspertene forklare.

4 personer i sjøen skriver jeg, merkverdigt at man ikke vet forskjell på personer og båter.........og så kunne man lest overskriften; 4 personer overbord i Nyttårsseilasen i Stavanger.

Vet ikke hvilken båt det falt personer ut fra.

Hva er det som skjer på bildet, det virker som om ett par båter har tatt litt feil veivalg :yesnod: , de seiler jo motsatt av hva de andre seiler. Hvis det er de som kastet roret så er det jo egentlig ikke så rart :nonod: , uten ror så er jo styringsmulighetene ganske dårlig :wink:. Ikke står det noe i artikkelen om noen har funnet rorene heller. Kanskje finnerlønn hadde gjort susen. :cheers_wine:

I vannet to ganger

11 årige ..... ........ var i vannet hele to ganger fra båten Carrera (Beneteau 25), men bortsett fra at det var en kald opplevelse, tok han hendelsen med fatning

Dette er en skikkelig tøffing av en gutt! (Han er en av mine tidligere elever ved seilskolen)

Ikke alle 11 åringer hadde tatt disse hendelsene så lett!

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Hvorfor seiler disse "fort fort" båtene egentlig så sakte :lol: :lol: ... takler de ikke litt vind og vintervær... Ser X-35 havnet langt ned på listen og det samme med First... må være noen elendige seilbåter.... :lol: :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...