SRA Startet 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2009 4 personer i sjøen og blant de 5 første var det Bavaria, men her har nok ekspertisen svaret på det tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Typisk. Det året jeg ikke er til stede skjer det saker og ting. Hvilken båt var det personene ramlet uttav? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Enzo Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Var det 5 bavariaer som ramlet i havet ? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Jeg trodde 5 var mer enn 4. Nei dette må ekspertene forklare. Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Her står det litt om nyttårsseilasen i Stavanger: Expressen ” Team Extension” vant nyttårsseilasen i Stavanger som gikk av stabelen i frisk vind og ikke uten dramatikk. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Var det 5 bavariaer som ramlet i havet ? Jeg trodde 5 var mer enn 4.Nei dette må ekspertene forklare. 4 personer i sjøen skriver jeg, merkverdigt at man ikke vet forskjell på personer og båter.........og så kunne man lest overskriften; 4 personer overbord i Nyttårsseilasen i Stavanger. Vet ikke hvilken båt det falt personer ut fra. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Må være de to som kastet roret etter de som lå i sjøen. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 12.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 heldigvis gikk det bra med de som fikk seg en dukkert. Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Hva er det som skjer på bildet, det virker som om ett par båter har tatt litt feil veivalg , de seiler jo motsatt av hva de andre seiler. Hvis det er de som kastet roret så er det jo egentlig ikke så rart , uten ror så er jo styringsmulighetene ganske dårlig . Ikke står det noe i artikkelen om noen har funnet rorene heller. Kanskje finnerlønn hadde gjort susen. Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Her er en oppdatert link om nyttårsseilasen i Stavanger: Syv mann i sjøen - Kraftige vindkast førte til at det var svært vanskelig å holde båten på rett kurs under Nyttårsseilasen i Stavanger. Mange fikk seg en frisk dukkert. Seilas’ Inger Sørensen var i redningsbåten, og her er hennes rapport. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 I vannet to ganger11 årige ..... ........ var i vannet hele to ganger fra båten Carrera (Beneteau 25), men bortsett fra at det var en kald opplevelse, tok han hendelsen med fatning Dette er en skikkelig tøffing av en gutt! (Han er en av mine tidligere elever ved seilskolen) Ikke alle 11 åringer hadde tatt disse hendelsene så lett! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sydvesten Svart 12.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2009 Hvorfor seiler disse "fort fort" båtene egentlig så sakte :lol: ... takler de ikke litt vind og vintervær... Ser X-35 havnet langt ned på listen og det samme med First... må være noen elendige seilbåter.... :lol: Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.