KaRsK Startet 13.Januar.2009 Del på Facebook Startet 13.Januar.2009 skal handle meg motor som befinner seg hos selger (firma) langt fra der jeg bor , motoren blir fraktet til meg på lastebil som jeg har hyret for å svinge innom selger.. ( siden han skulle den veien :) selger har motoren på lageret sitt ( i følge han ) :) hvordan ville dere betalt ? bare ført over pengene via nettbank? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Hva med Finn Betalingsgaranti? Se Finn.no Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 13.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 ja kanskje det er en god løsning.. lurte bare på hva som skjer hvis jeg betaler via nettbank og ikke han sender varen.. har alt skrevet ned på mail osv.. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 hvordan ville dere betalt ? bare ført over pengene via nettbank? La han med lastebilen få med seg en bankremisse pålydene det du skal betale. Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 sjekk med referanser han har på salg av motorer ,hvis det ikke er den første Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Tror du selger vil gi fra seg evt. dårlige referanser? Hva hvis det er den første da? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Er dette i norge?? Mulig jeg er naiv men jeg har overført penger til finland for handling av motor tidligere.. snakket mye med selger og fikk bilder og dok tilsendt på mail.. Følte jeg kunne stole på selger.. gjør hva du føler er trygt.. det har hvert svindel med dette i norge. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Suzumar Svart 13.Januar.2009 Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 Har firmaet en løsning med betaling over nett? I så fall vil vel betaling med kredittkort gi en viss forsikring. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 13.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2009 ja dette er i norge , får se hva han sier i morgen :) takk for tipsene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.