Jump to content

Bunnplugg i akterspeilet, hvordan få den tett?

ing

Recommended Posts

Hadde en sliten plastbunnpropp i min forrige båt. Når jeg satte i pluggen om våren grisa jeg godt til med tec7 i gjengene. Siden det var litt oljefilm i gjennomføringa ble den ikke limt så alt for mye fast.

Har messingplugg i Karnic'en og tetter den på samme måte. Liker ikke å måtte dra til disse pluggene for hardt.. Det er jo ikke mye trykk som presser på her så det skal egentlig lite til å få det tett.

.

.

bmhe

problemet er ikke å få denne tett selv om overskriften viser dette.....en eller annen med adm. rettigheter har utført endringer på overskriften, sikkert p.g.a at den var litt uklar.................problemet er at den virker løs, men den er både tett og sikkert OK. Tanken på å ha et 10mm hull i akterspeilet med en messingskrue som jeg liksom ikke får feste skikkelig liker jeg dårlig. Gjengeteip, gjengepasta, sikaflex og tec 7 vil helt sikkert ordne biffen ;0)

"Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig"

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...