Jump to content

Omega 77 - fett - hvor får man tak i det?

Walter_S

Recommended Posts

I snekka mi fulgte det med denne fett-patronen. Spurte tidligere eier om den. Dette var visstnok "det beste propellaksel-fettet" som fantes...... :yesnod: - aldri en dråpe vann i kjølsvinet, ifg. han..... :yesnod:

Vel, han overdrev ikke  - dette fettet er suverent! Men nå er tuben snart tomt, og jeg har lyst til å fortsette med Omega 77 - har 2 steder å smøre - selve hylsepakning og aksellager. Er det noen av dere som har sett dette produktet til salgs noen sted? Gamle eieren vet heller ikke - denne patronen har vart i 3 år!! Sålenge han hadde båten.

Bilde

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

dette er vannfast fett som selges av omreisende industri-selgere.

Skal se om jeg kan skaffe etpar patroner, har hatt en eske et sted. De er dyre som f..., men som du sier, skikkelig bra. Tror prisen var omlag 120+mva pr patron, mot 15 kr for en vanlig patron.

Men trenger man en eller 2 patroner spiller det vel liten rolle ?

Suzuki

No boat needed..

nå hadde jeg flaks, slipper å lete..

Googlet produktet, det føres av AS Relekta www.relekta.no, firmaets egentlige navn er Norsk Industriolje AS

Spesialister på smøreoljer og smørefett ser det ut til.

Ser også ut til at de sender pr pakke.

Suzuki

No boat needed..

De samme selger olje som visstnok ikke trenger å byttes så ofte,vi bruker denne oljen på noen av jernbaneverkets maskiner,tar bare oljeprøver hver 250 time.

Ser igrunn ut til å fungere greit.

Ulempen er visst at den er svindyr.....

mvh

frank v.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...