Jump to content

sy nye puter/stoler etc i båten?

Superkul

Recommended Posts

Ehh.. hei ja. Kan det være meg du mente som lovte å sette inn bilde?

Bedre sent enn aldri, ikke sant? Jeg fant ikke så mange bilder i farten, men her er hvertfall ett bilde fra tidligere i år som gir et ok inntrykk av putene.

Veldig godt fornøyd med resultatet, og prisen var det ingenting å si noe på.

p7090104.jpg

Hehe , Jarle B .. får du prosenter av overskuddet ?? :cheers:

så flott ut , alt sammen :)

hehe nei da hadde hun blitt for dyr :giggle:

nei jeg syntes bare det er greit å hjelpe dem og di som skal ha sydd noe til båt osv

di er veldig hyggelige og det er ikke overalt folk er det ...... var og rota mye rundt før jeg traff dem og enten er det svindyrt ikke så er det dårlig jobb eller folk som aldri blir ferdig til noenlunde avtalt tid

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 år senere...

Kan trygt anbefale Mona og Arne Stenberg på Saltnes i Østfold til å sy båtputer. De har annonse på finn.no også. Meget god pris og svært god service, foruten super kvalitet! De lagde puter i 2014 til min Scand Nautic 27 og båten var ikke til å kjenne igjen etterpå. Prikken over i-en i mitt oppussingsprosjekt!

Her er noen bilder:

bilde

Pene sømmer, topp skaikvalitet, og komponert i stil til førersetet jeg hadde fra BlueSea

bilde

Bildene er ikke helt 100.. Ser enda finere ut i virkeligheten enn på bilde faktisk

bilde

Som sagt så var Mona og Arne meget dyktige på å designe puter foran akterkabinen og på solsenga, som står i stil til BlueSea-setet jeg hadde fra før. Ser ut som det er laget på samme fabrikk

Scand Nautic 27 1988-modellen ble ikke til å kjenne igjen verken utenpå eller inni. Puten var en opptur!

bilde

• 1 år senere...
  • 4 måneder senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...