KaRsK Svart 12.September.2009 Link til dette innlegget Svart 12.September.2009 Her er noen bilder av omtrekking utført av Omtrekk A/S https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=58557 Link to post
Superkul Svart 12.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2009 saltnes var mere korrekt hehe - øøøøøøøø det var ikke hun som har sydd det??? det også var dritfint - innbiller meg hun hadde gjort det like bra og mulig endel billigere da hun driver alene uten fancy lokaler etc - hun er veldig hyggelig og gjør utrolig bra arbeid så derfor reklamerer jeg litt for hun og gubben der Prosjekt Draco-2100 Link to post
Herr Felle Svart 12.September.2009 Link til dette innlegget Svart 12.September.2009 Ehh.. hei ja. Kan det være meg du mente som lovte å sette inn bilde? Bedre sent enn aldri, ikke sant? Jeg fant ikke så mange bilder i farten, men her er hvertfall ett bilde fra tidligere i år som gir et ok inntrykk av putene. Veldig godt fornøyd med resultatet, og prisen var det ingenting å si noe på. Link to post
Superkul Svart 13.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 Der kan du se ja det ble kjempebra - men tro meg hun syr puter i stoler etc som blir dritbra - på putene mine i begynnelsen av tråden og siste er jo "bare" rette firkanta skal bruke henne litt i vinter og prisen som du sier er veldig bra Prosjekt Draco-2100 Link to post
KaRsK Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 (redigert) Hehe , Jarle B .. får du prosenter av overskuddet ?? så flott ut , alt sammen :) Redigert 13.September.2009 av KaRsK (see edit history) Link to post
Aloha II Svart 14.September.2009 Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Jeg kan stemme i at hun gjør en bra jobb. Er veldig fornøyd med utført arbeid, og ikke minst prisen. Er helt jevne og rette sømmer. Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
Superkul Svart 14.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2009 Hehe , Jarle B .. får du prosenter av overskuddet ?? så flott ut , alt sammen :) hehe nei da hadde hun blitt for dyr nei jeg syntes bare det er greit å hjelpe dem og di som skal ha sydd noe til båt osv di er veldig hyggelige og det er ikke overalt folk er det ...... var og rota mye rundt før jeg traff dem og enten er det svindyrt ikke så er det dårlig jobb eller folk som aldri blir ferdig til noenlunde avtalt tid Prosjekt Draco-2100 Link to post
Polarn Svart 26.September.2009 Link til dette innlegget Svart 26.September.2009 Jau da, kjenner disse to jeg, Arne og Mona. Mona får nok jobben i Polarn min ja. Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Superkul Svart 30.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2009 bra - ta noen før og etterbilder Prosjekt Draco-2100 Link to post
sjøpirat Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 billig og bra utført jobb Link to post
Superkul Svart 28.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 hadde vært morsomt med flere bilder for dem er råe Prosjekt Draco-2100 Link to post
Draco24styling Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Godt jeg fant igjen denne! Jarle B ! kan du sende meg kontakt info til disse. skal ha nye setetrekk i dracoen Norske båter er best! Link to post
sjøman Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Sender du meg info også Jarle?? Vurderer nye uteputer i Nidelven. Link to post
Moyja Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 (redigert) Er det noen som vet om noen som syr fine puter/innredning i nordre Nordland/ sør troms Uten og brenne opp bankkontoen? Redigert 4.Januar.2010 av Moyja (see edit history) Link to post
Moyja Svart 6.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2010 INGEN som vet???????? Link to post
AtlanticMoss Svart 2.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Kan trygt anbefale Mona og Arne Stenberg på Saltnes i Østfold til å sy båtputer. De har annonse på finn.no også. Meget god pris og svært god service, foruten super kvalitet! De lagde puter i 2014 til min Scand Nautic 27 og båten var ikke til å kjenne igjen etterpå. Prikken over i-en i mitt oppussingsprosjekt! Her er noen bilder: Pene sømmer, topp skaikvalitet, og komponert i stil til førersetet jeg hadde fra BlueSea Bildene er ikke helt 100.. Ser enda finere ut i virkeligheten enn på bilde faktisk Som sagt så var Mona og Arne meget dyktige på å designe puter foran akterkabinen og på solsenga, som står i stil til BlueSea-setet jeg hadde fra før. Ser ut som det er laget på samme fabrikk Scand Nautic 27 1988-modellen ble ikke til å kjenne igjen verken utenpå eller inni. Puten var en opptur! Link to post
dataguru Svart 20.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2016 Hei. Har du tlf.nr til den dama? Link to post
magnuje Svart 23.September.2016 Link til dette innlegget Svart 23.September.2016 Noen som vet om Mona fremdeles er i drift? Hvordan får jeg tak i henne? Klarte ikke å finne noen hjemmeside e.l Link to post
Lyst på båt Svart 24.September.2016 Link til dette innlegget Svart 24.September.2016 Annonserer ihvertfall på Finn. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82911609 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn